Ik verhuis naar woning zonder slimme meters. Kan Toon mee? | Eneco Community
beantwoord

Ik verhuis naar woning zonder slimme meters. Kan Toon mee?

• 26 november 2016
  • 7 reacties
  • 405 Bekeken

Wij gaan 1 februari verhuizen naar een bestaande woning die geen slimme meters heeft. Hoe gaat Eneco hier mee om? Ik ben zelf wel instaat om mijn Toon af te koppelen en in ons nieuwe huis aan te sluiten maar zonder slimme meters hebben we daar niks aan.
icon

Beste antwoord door Folkert 28 november 2016, 11:31

Beste G.G. van de Water,

Welkom op de community en dank voor je bericht. Wanneer je je contracten meeneemt naar je nieuwe woning, plaatsen wij kosteloos Toon in je nieuwe woning. Ik adviseer je te bellen met 0800 0062 dan maken mijn collega's het in orde voor je. Wanneer je nog vragen heb zie ik deze graag verschijnen.

Groet,

Folkert
Bekijk origineel

7 Reacties

Even afwachten tot maandag een moderator reageert.
In principe kan je je Toon®️ gewoon laten hangen en in de nieuwe woning opnieuw Toon®️ aanvragen.
Dat is de gangbare oplossing.
Ok maar moeten we dan weer extra kosten betalen?
Volgens mij niet, maar dat hoor je maandag wel.
Want dan kan je uiteraard je Toon®️ zelf ook verplaatsen
Reputatie 7
Badge +6
Beste G.G. van de Water,

Welkom op de community en dank voor je bericht. Wanneer je je contracten meeneemt naar je nieuwe woning, plaatsen wij kosteloos Toon in je nieuwe woning. Ik adviseer je te bellen met 0800 0062 dan maken mijn collega's het in orde voor je. Wanneer je nog vragen heb zie ik deze graag verschijnen.

Groet,

Folkert
Hallo folders,

Kijkdag is nog eens service. Betekent dat dan dat we de toon ook kunnen achterlaten in onze huidige woning?

Bedankt alvast.

Groetjes guido
Als je je contract meeneemt wel.
Dat is wat ik dus eerder bedoelde.
Reputatie 7
Badge +6
@G.G. van de Water

Ja deze kun je laten hangen. Ik adviseer je wel een fabrieksherstel uit te voeren wanneer je de woning verlaat.

Reageer