Ik kan mijn verhuizing niet doorgeven via de website | Eneco Community
beantwoord

Ik kan mijn verhuizing niet doorgeven via de website

Ik probeer al enige tijd mijn verhuizing door te geven via de website maar ik kom niet verder naar stap 3. Ik krijg geen foutmelding o.i.d.

Ook heb ik vandaag, medewerker gesproken, die heeft alles aangehoord en ik zou doorverbonden worden naar zijn collega. Ik heb daarna 18 minuten in de wacht gestaan en toen heb ik het opgegeven.
Zojuist weer gebeld, maar na 24 minuten naar een muziekje luisteren geef ik het weer op.

Op welke manier kan ik een verhuizing doorgeven en eigenlijk ook wat vragen stellen hierover. Ik wil graag klant blijven maar dit moet wel mogelijk worden gemaakt.
icon

Beste antwoord door TinaC 30 december 2018, 13:15

@A.P.M. Hol

Op dit moment is het inderdaad erg druk en zijn we telefonisch slecht bereikbaar. Excuses hiervoor. Ik zie dat je inmiddels al iemand telefonisch gesproken hebt en alles geregeld is. Zijn er nog vragen of onduidelijkheden? Deze kan je dan ook hier stellen.

Alvast heel veel succes met verhuizen en veel geluk in de nieuwe woning.

Tina

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 5
Badge
@A.P.M. Hol

Op dit moment is het inderdaad erg druk en zijn we telefonisch slecht bereikbaar. Excuses hiervoor. Ik zie dat je inmiddels al iemand telefonisch gesproken hebt en alles geregeld is. Zijn er nog vragen of onduidelijkheden? Deze kan je dan ook hier stellen.

Alvast heel veel succes met verhuizen en veel geluk in de nieuwe woning.

Tina

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen