Ik blijf brieven van Eneco krijgen die niet voor mij zijn, hoe kan ik dit stoppen? | Eneco Community
beantwoord

Ik blijf brieven van Eneco krijgen die niet voor mij zijn, hoe kan ik dit stoppen?

• 1 november 2018
  • 2 reacties
  • 196 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 1 reactie
Ik woon in een appartement sinds 2 jaar. Ik krijg vaak van eneco een brief die niet aan mij geaddresseerd is, maar aan (vermoedelijk) een oud bewoner.
Ik heb heel lang de brieven retour gestuurd (kruis door adres, retour en verhuist er op geschreven) maar ze blijven maar komen. Mijn verdere pogingen om dit aan te geven:

• In MijnEneco kom ik niet ingelogd omdat mijn account zogenaamd niet bestaat (ik kan wel mijn gebruikersnaam opnieuw aanvragen, maar inloggen lukt niet). Ik neem gas af van eneco dus dat account zou er moeten zijn. Via deze weg lukt het dus niet.
  • Ik heb eneco nu al 2 keer over gemaild (wel bericht dat de mail is ontvangen, maar nooit verder een reactie gehad.)
  • Ik heb hiervoor al 3 keer gebeld. Bij de laatste poging kreeg ik na lang wachten (not kidding: 22 minuten) eindelijk iemand aan de lijn, maar die vertelde me niet te kunnen helpen en verbond mij door naar een andere afdeling door waarbij ik opnieuw in de wachtrij terecht kwam. Toen maar opgehangen.
Dus bij deze het volgende probeersel. Graag zou ik iemand van klantenservice willen spreken hierover. Rest alleen nog een post of facebook/twitter of geaddresseerde brief. Heb alleen niet veel zin om 7,50 voor dit te gaan neerleggen.
icon

Beste antwoord door DeniseMR 1 november 2018, 14:05

Dag @Jorn,

Welkom op de Eneco Community!

We houden het bij deze laatste poging, je hebt dit inmiddels vaak genoeg gemeld. Bedankt hiervoor!

Ik heb de vorige bewoner gevonden en hiervoor het postadres aangepast. Je zal namens deze persoon dus geen post meer ontvangen.

Groet, Denise
Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Dag @Jorn,

Welkom op de Eneco Community!

We houden het bij deze laatste poging, je hebt dit inmiddels vaak genoeg gemeld. Bedankt hiervoor!

Ik heb de vorige bewoner gevonden en hiervoor het postadres aangepast. Je zal namens deze persoon dus geen post meer ontvangen.

Groet, Denise

Het is inmiddels ook via de telefoon gelukt, maar goed om te zien dat het aangepast is.

Bedankt!

Reageer