Hoe regel ik mijn verhuizing met Eneco? | Eneco Community
beantwoord

Hoe regel ik mijn verhuizing met Eneco?

Ik wil na verhuizing weer klant worden bij Eneco en kan nergens een mailadres vinden. Inloggen kan niet meer omdat ik momenteel niks afneem.

Ik vind het geen service eerlijk gezegd.
icon

Beste antwoord door DeniseMR 24 augustus 2018, 08:52

Dag @MartineS,

Welkom op de Eneco Community!

Op onze website vind je meerdere opties om met ons in contact te komen. Een van de redenen dat je hier geen e-mailadres tussen vindt, is omdat wij je per een e-mail niet kunnen aanmelden als klant. Dit kan jij via onze website zelf doen of door telefonisch contact met ons op te nemen op 088 - 8 955 955 (je betaalt hiervoor je gebruikelijke belkosten).

Heb je een andere vraag of wil je graag teruggebeld worden, dan kan je ons bereiken door te mailen naar klantenservice@eneco.com.

Kom je er zo uit verder?

Groet, Denise

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag @MartineS,

Welkom op de Eneco Community!

Op onze website vind je meerdere opties om met ons in contact te komen. Een van de redenen dat je hier geen e-mailadres tussen vindt, is omdat wij je per een e-mail niet kunnen aanmelden als klant. Dit kan jij via onze website zelf doen of door telefonisch contact met ons op te nemen op 088 - 8 955 955 (je betaalt hiervoor je gebruikelijke belkosten).

Heb je een andere vraag of wil je graag teruggebeld worden, dan kan je ons bereiken door te mailen naar klantenservice@eneco.com.

Kom je er zo uit verder?

Groet, Denise
Goedemorgen Denise,

ik zit in buitenland en kan dat nummer dan volgens mij niet bellen.

de reden waarom ik me niet gelijk wil aanmelden is omdat ik een vraag heb. Ik wil weten of ik de afkoopkosten terugkrijg van mijn vorige abonnement als ik weer klant word. Anders kan ik ook verder kijken. (Mijn collega had dat wel). Feit dat ik na jarenlang klant geweest te zijn niet eens meer kan inloggen en in contact kan komen maakt de behoefte om opnieuw klant te worden niet echt groter. Nu moet ik eerst weer login hier maken om überhaupt reactie te krijgen.

ik heb een mail gestuurd naar klantenservice@eneco.com op 12 aug maar krijg geen reactie. Behalve de standaard repelt.

Hartelijke groet,
Martine Stolker
Reputatie 7
Badge +4
@MartineS

Verblijf je in het buitenland, dan heb je de mogelijkheid te bellen naar 0031 88 8955 955.

Bedoel je met de afkoopkosten een boete wegens contractbreuk? Dat is afhankelijk van hoe lang je al geen klant meer van ons bent. Is dit meer dan zes maanden, dan houden we hier geen rekening mee in je nieuwe contract.

De inlogomgeving waar jij op doelt (Mijn Eneco) is enkel toegankelijk wanneer er een contract actief is. Dit komt omdat wij Mijn Eneco niet meer kunnen bijwerken, wanneer je op een desbetreffend adres niks meer van ons afneemt.

Mocht je nog meer vragen hebben voor ons, dan lezen wij ze graag terug. Wat er met de e-mail is gedurfd durf ik niet te zeggen, maar via deze weg kunnen wij jou gelukkig ook verder helpen. 😉

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen