Gegevens verhuizing via mijn Eneco zijn onvolledig | Eneco Community
vraag

Gegevens verhuizing via mijn Eneco zijn onvolledig

• 3 juni 2016
  • 3 reacties
  • 173 Bekeken

Goedemorgen, ik heb 2 dagen geleden allerlei gegevens voor mijn verhuizing via Mijn Eneco ingevuld zoals de datum sleuteloverdracht van mijn oude én mijn nieuwe woning. Maar in de bevestiging die ik ontving onbreken die gegevens. Er staat bijvoorbeeld dat de datum sleuteloverdracht nog niet bekend is terwijl ik die al ingevuld had. Ik kan die gegevens niet opnieuw online aanvullen maar moet jullie bellen, wat me 0,45 p/minuut kost bovenop de gewone telefoonkosten. Ik heb wel al een keer gebeld maar kreeg toen te horen dat er een wachtrij was en ik beter later kon terugbellen of online kon proberen. Over 2 weken heb ik de sleutel van mijn nieuwe huis en daar wil ik graag elektriciteit hebben. Kunnen jullie dit voor mij oplossen? Groeten, Ramon

3 Reacties

Straks zal er een moderator reageren en de zaak ongetwijfeld in orde brengen.

Wat de kosten van het telefoongesprek betreft heb je het mis.
Het is €0,45 PER gesprek!
OK, dank voor je reactie. Dat heb ik inderdaad niet goed gelezen, 0,45 per gesprek scheelt een hoop!

Groeten,
Ramon
Reputatie 7
Badge +6
@Ramon vdR,

Goede zet om het via de website door te geven. Helaas is het niet helemaal goed gegaan achter de schermen waardoor de gegevens niet zijn verwerkt. Sorry! Kun je mij een privébericht versturen met het nieuwe adres, de begindatum en de opzegdatum van het oude adres? Dan maak ik het in orde!

Reageer