Geen enquete ontvangen ivm waardering call agent | Eneco Community
beantwoord

Geen enquete ontvangen ivm waardering call agent

• 3 november 2019
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

Badge +1

Goedenmorgen,

16 september jl heb ik mijn oude adres afgemeld en de meterstanden doorgegeven. Ik sprak toen een hele aardige spontane call agent mevrouw J. Hendrikman. 

Op mijn nieuwe adres heb ik een lieve felicitatiekaart vanuit Eneco met haar naam mogen ontvangen, nogmaals dank daarvoor. Doet goed voor ons.

Alleen heb ik nog geen enquete mogen ontvangen per email om mijn waardering over haar te geven. Is er iets mis gegaan in de verzending van de emaillink naar mij toe.

Omdat deze jonge dame een hele mooie en goede waardering van mij krijgt.

Alvast dank voor het lezen van mijn vraag.

Mvgr Patrick van Lint

icon

Beste antwoord door DeniseMR 4 november 2019, 09:15

Hoi @Dutch73,

Leuk om te lezen dat je zo’n fijn contact hebt gehad met mijn collega! Wij versturen willekeurig na telefonisch contact een enquête uit. Het is daarom mogelijk dat jij deze niet hebt ontvangen. We kunnen de enquête niet alsnog toe sturen, dit zou ook de resultaten beïnvloeden. Maar: ik zorg er wel voor dat mijn collega je compliment te lezen krijgt. Bedankt!

Groet, Denise

Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Dutch73,

Leuk om te lezen dat je zo’n fijn contact hebt gehad met mijn collega! Wij versturen willekeurig na telefonisch contact een enquête uit. Het is daarom mogelijk dat jij deze niet hebt ontvangen. We kunnen de enquête niet alsnog toe sturen, dit zou ook de resultaten beïnvloeden. Maar: ik zorg er wel voor dat mijn collega je compliment te lezen krijgt. Bedankt!

Groet, Denise

Badge +1

@DeniseMR , jammer dat ik die enquete niet meer kan doen. Via deze weg graag een pluim voor Josephine 👍👍👍👍👍

Mvgr Patrick v Lint

Reageer