Escalatie doorgegeven verhuizing loopt niet goed | Eneco Community
beantwoord

Escalatie doorgegeven verhuizing loopt niet goed

• 18 november 2015
  • 10 reacties
  • 470 Bekeken

Kan ik gebeld worden door een escalatie manager voor mijn issue met Eneco?
icon

Beste antwoord door EvavdZ 18 november 2015, 15:10

@Z Himmit-Daoudi,

Welkom op de Community.

Als je graag telefonisch contact met ons wil kan je bellen met onze klantenservice op het telefoonnummer 0900 - 0201. We helpen je natuurlijk ook graag via het forum. Wil je dan uitleggen wat er precies aan de hand is?
Bekijk origineel

10 Reacties

Reputatie 4
Badge +4
@Z Himmit-Daoudi,

Welkom op de Community.

Als je graag telefonisch contact met ons wil kan je bellen met onze klantenservice op het telefoonnummer 0900 - 0201. We helpen je natuurlijk ook graag via het forum. Wil je dan uitleggen wat er precies aan de hand is?
Ik heb meerder malen gebeld met jullie klantenservice, maar ik wordt er niets wijzer van. En iedere keer 0.45 cent betalen per gesprek is ook niet van deze tijd.
Ik heb een verhuizing doorgegeven op 30-09-2015. Ik heb een bevestiging gekregen maar er niets gebeurt. Het oude adres is niet beeindigd op 30 Oktober zoals doorgegeven. Er staat inmiddels een faktuur voor de maand november op het oude adres, terwijl ik doorgegeven heb dat op de 30 oktober de eind meterstanden zal doorgeven, wat inmiddels gebeurt is. Er zou ook een termijnbedrag vastgesteld moeten worden voor het nieuwe adres, omdat alleen stroom bij eneco wordt afgenomen, is not steeds niet gebeurt. Ik sta volledig in het donker. Ik heb spijt dat ik het nieuwe contract bij eneco heb afgesloten. Ik had al een vermoeden dat het niet goed zal gaan. Maar nu de oplossing.
Ik heb iemand nodig bij eneco die dit gaat oplossen. Ik ga niet meer bellen met eneco.
Kijk dat had je al veel eerder via het forum moeten regelen.
Bellen is nergens voor nodig. Nu ligt het digitaal vast en Eva die gaat het e.e.a. gewoon voor je nakijken en komt vanzelf met een oplossing.

Dus nog even geduld!
Reputatie 7
Badge +6
Beste Z. Himmit-Daoudi,

Wat vervelend dat dit niet goed is verwerkt. Heb je de standen voor mij van de nieuwe lokatie en de oude lokatie, dan ga ik ermee aan de slag voor je. Dit mag je uiteraard ook via pb doorgeven.

Groet,

Folkert
Dag Folkert,
Het zijn niet alleen de meterstanden die niet goed zijn verwerkt. op dit moment sta ik in het donker.
Ik heb iemand nodig die dit voor mij uitzoekt en en corrigeert. Ben jij zo iemand? is dat ook jou functie?

Ik moet één contact persoon hebben zodat ik niet iedere keer mijn verhaal opnieuw moet doen.

Nou hoe kom ik in contact met een escalatie manager aan wie ik mijn verhaal kan doen om aan het werk te gaan?

Dank je.
Reputatie 7
Badge +6
@Z Himmit-Daoudi

Als het goed is ben je op de 20ste gebeld en is het opgelost. Wanneer ik nog iets kan doen hoor ik het graag.
Dank je wel Folkert,

Ik ben idd gebeld. Deze persoon heeft geconstateerd dat het één en ander niet goed was verwerkt.
Zij zal deze zaak opvolgen en hopelijk ook correct oplossen. Wordt dus vervolgd.
Helaas heeft Eneco mijn probleem nog steeds niet opgelost. Ik heb contact gehad met een klantenservice medewerker, maar die heeft weinig kunnen uitrichten. De verwerking van mijn metereindstanden en uitbrengen van de eindnota van het oude adres is nog steeds niet volbracht. Dit had 4 tot 6 weken moeten duren, maar we naderen bijna 4 maanden.
Zonder escalatie manager zal dit niet tot een oplossing komen.
Ik heb ook nog met een faktuur te maken van een verkeerde maand, deze zal ook gecrediteerd moeten worden. Maar aan wie moet je dit vertellen zodat er een oplossing komt. Zeer slecht van een bedrijf als eneco.

Maar aan wie moet je dit vertellen zodat er een oplossing komt. Zeer slecht van een bedrijf als eneco.

Ik zou toch wachten tot maandag Folkert of een collega reageert.
Die kan intern contact leggen om de status van je probleem te achterhalen.
Reputatie 7
Badge +6
@Z. Himmit-Daoudi

Er is een eindnota opgemaakt voor het oude adres deze krijg je vandaag of morgen thuisgestuurd. Alle in rekening gebrachte voorschotten worden hiervan afgetrokken. Excuses dat dit zoveel tijd gekost heeft.

Reageer