Dubbel Toon-contract | Eneco Community
vraag

Dubbel Toon-contract

Ik had Eneco gebeld, dat ik Toon op het nieuwe adres wilde. Ik ontving een contract met datum 26 sept. 2018. Er was een datum bepaald wanneer de monteur zou komen, nl. 1 november. Vandaag ontdekte ik, dat er op dat moment nog geen internetverbinding zou zijn op het nieuwe adres en belde Eneco met de mededeling, dat de monteursdatum verplaatst moet worden. Men kwam niet achter de datum en verwees mij naar Roamler in Amsterdam (onder-aannemer van Eneco/Toon). Die hadden mij echter niet in hun planningssysteem staan. Ik werd terug verwezen naar Eneco. Eneco gebeld en zij konden ook niks vinden qua planning (????). Toen een nieuwe datum voor monteursbezoek afgesproken, nl. 2 november en prompt ontving ik een emailbevestiging met een nieuwe contract. Voor mij lopen er dus nu 2 contracten hetgeen niet de bedoeling is. Wie van Eneco kan hierop antwoorden geven ??

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +4
@Ger Eielts stom dat er zoveel onduidelijkheden zijn over het installeren van Toon op jouw nieuwe adres. Ik zie gelukkig niet dat er twee contracten voor Toon lopen. Wel het echte issue achterhaalt, het Toon abonnement is (nog) niet meeverhuisd naar jouw nieuwe adres. Ik kan dit niet voor jou opzetten omdat dat niet in lijn is met de wetgeving op het sluiten van contracten. Wil je eens bellen naar 088 - 895 59 59  (je betaalt alleen je gebruikelijke belkosten) en aangegeven dat je je abonnement omgezet wenst te hebben? Daarna kan ook het monteurs bezoek gewoon worden doorgezet en gevonden zoals gepland.
Erica, bedankt voor de reactie. Als er maar 1 contract loopt vind ik het geen probleem. De monteur is er dan de 2e november om te installeren.
Reputatie 5
Badge +4
@Ger Eielts zeker fijn dat het maar één contract is maar het moet, zodat Toon ook juist geactiveerd kan worden na installatie, omgezet worden meeverhuisd naar jouw nieuwe adres. Wil je dit toch nog even regelen? 🙂

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen