Contract opzeggen vanwege verhuizing | Eneco Community
beantwoord

Contract opzeggen vanwege verhuizing

• 10 juni 2019
  • 4 reacties
  • 298 Bekeken

Goedemiddag,

Hierbij wil ik per 31 juli 2019 mijn Eneco energie contract opzeggen. Ik ga verhuizen. Mijn klantnummer is *verwijderd door moderator*
Graag uw bevestiging.
Met vriendelijke groet.
icon

Beste antwoord door Erica 14 juni 2019, 08:30

@Arjenne dankjewel voor de extra bevestiging. Ik heb de afmelding erin gezet voor je. Een aantal dagen voor 31 juli ontvang je van ons een verzoek om meterstanden door te geven zodat we de eindnota kunnen opmaken. De eindnota zelf volgt binnen maximaal 6 weken na de afmelddatum.
Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +5
@Arjenne bedankt voor het doorgegeven van jouw verhuizing. Ik regel dit graag voor je! Jouw klantnummer heb ik verwijderd uit je bericht gezien dit openbaar is en daarmee jouw privacy niet beschermd is.

Wat betreft jouw verhuizing. Geen probleem om het stop te zetten per 31 juli maar voor ik dit definitief in gang zet wil ik je er nog wel op attenderen dat je een jaarcontract hebt lopen tot 10-01-2020. Wanneer je het contract niet meeverhuisd zal er een boete in rekening worden gebracht van 100 euro totaal en loop je de cashback van 150 euro mis. Ben je je hiervan bewust?
Hallo Erica,
Het is niet anders. Wil je het definitief maken en bevestigen?
Arjenne
Hallo Erica,

Ben je er nog?
Reputatie 5
Badge +5
@Arjenne dankjewel voor de extra bevestiging. Ik heb de afmelding erin gezet voor je. Een aantal dagen voor 31 juli ontvang je van ons een verzoek om meterstanden door te geven zodat we de eindnota kunnen opmaken. De eindnota zelf volgt binnen maximaal 6 weken na de afmelddatum.

Reageer