Contract opzeggen ivm samenwonen | Eneco Community
beantwoord

Contract opzeggen ivm samenwonen

• 25 januari 2019
  • 10 reacties
  • 223 Bekeken

Goedenavond,

Ik wil graag mijn Eneco contract opzeggen aangezien ik ga samenwonen.
Ik zie nergens een manier op de website om dit te doen.
Graag hulp.

Ik hoor graag.

Met vriendelijke groet,
kees
icon

Beste antwoord door Rodney 29 januari 2019, 10:00

Hi @kkraaijeveld,

Bedankt voor het doorgeven van de opzegging! Ik heb deze per 25 februari voor je verwerkt. Aan de hand van de slimme meter op het adres, lezen we de eindstanden op afstand uit. Uiterlijk zes weken later ontvang je van ons de eindnota per e-mail.

Zelf hoef je nu niets meer te doen en omdat het contract vrij opzegbaar is, is er uiteraard geen sprake van een opzegvergoeding.

Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.
Bekijk origineel

10 Reacties

Reputatie 5
Badge +5
@kkraaijeveld ik heb deze mogelijkheid niet als moderator van het forum. Wens je echt een schriftelijke bevestiging? Dan kun je deze eventueel telefonisch aanvragen.
Hoi Erica
dankjewel 😊
nou ik zou toch graag een e-mail ontvangen met de bevestiging dat dit geregeld is ipv alleen op een forum, is dat mogelijk?
Alvast bedankt!

Groet,
kees
Reputatie 5
Badge +5
@kkraaijeveld wat leuk dat je gaat samenwonen 🙂 Veel geluk gewenst! Voor nu volgt geen aparte bevestiging. De bevestiging voor nu is de gegeven info in dit topic. Kun je hier zo verder mee?
Hallo Rodney, dank voor de service!

Krijg ik hier nog een bevestigingsbrief van?
zou top zijn.
ik hoor graag van je.

met vriendelijk groet,
kees
Reputatie 5
Badge +3
Hi @kkraaijeveld,

Bedankt voor het doorgeven van de opzegging! Ik heb deze per 25 februari voor je verwerkt. Aan de hand van de slimme meter op het adres, lezen we de eindstanden op afstand uit. Uiterlijk zes weken later ontvang je van ons de eindnota per e-mail.

Zelf hoef je nu niets meer te doen en omdat het contract vrij opzegbaar is, is er uiteraard geen sprake van een opzegvergoeding.

Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.
Hoi Kees,
Als een moderator morgen online komt dan pakt die het vanzelf op; anders wordt het maandag.

Komt goed!😀
Fijn weekend vast!👍
Ok dankjewel Brandje, iemand pakt dit morgenochtend over of moet ik nu nog iets doen?
Hoi Kees,

Door betalen is niet in het geding.
Met boete beding bedoelde ik dat als je een meerjarig vast contract opzegt, dan speelt het betalen van een boete.
Maar wie weet heb je wel een variabel contract; dan is er verder niets aan de hand.
Hoi Brandje,

Dank voor je snelle reactie.
ik zal per 25 februari het pand verlaten.
Boetedoening? snap niet helemaal waarom ik door zou moeten betalen? Hoeveel gaat mij dat kosten?
Mijn klantnummer is ********-2.

Fijne avond.

Met vriendelijke groet,
Kees
Hoi Kees,
Dat kan prima in dit topic wat je nu gestart bent.
Geef even aan per welke datum je je contract wilt beëindigen.
Houd je wel tekening met een eventueel boetebeding?

Als je klantnummer in je profiel is opgenomen kan morgen (als een moderator online komt; ‘t is weekend) de zaak voor je in werking zetten.

Reageer