Contract meeverhuizen geen gas aanwezig | Eneco Community
beantwoord

Contract meeverhuizen geen gas aanwezig

• 29 juni 2018
  • 5 reacties
  • 319 Bekeken

Goedeavond,

Helaas was de verhuizing niet volgens planning.

Binnenkort is de sleuteloverdracht en ik heb dan ook een woning gevonden die helaas geen gas nodig is.

Mijn contract eindigt pas op 1 januari 2020.
Mijn vraag is kan ik mijn contract aanpassen naar alleen stroom?

Met vriendelijke groet

Sem Kei
icon

Beste antwoord door Erica 30 juni 2018, 13:52

@Semkei welkom op het Eneco forum. Goed dat je deze vraag stelt.

Je kunt je contract voor elektra kosteloos meeverhuizen naar jouw nieuwe adres. Ik ontvang graag de datum waarop je je nieuwe woning betrekt. Wat betreft het gas; wat is de precieze reden dat je dit niet kunt meeverhuizen?
Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +5
@Semkei welkom op het Eneco forum. Goed dat je deze vraag stelt.

Je kunt je contract voor elektra kosteloos meeverhuizen naar jouw nieuwe adres. Ik ontvang graag de datum waarop je je nieuwe woning betrekt. Wat betreft het gas; wat is de precieze reden dat je dit niet kunt meeverhuizen?
Beste Erica,

Bedankt voor het antwoorden van mijn vraag.
De reden voor waarom gas niet mee kan verhuizen is dat de nieuwe woning duurzaamheid is en geen gas aanwezig is.
De sleuteloverdracht is op 13 juli.
Mijn partner las in de veelgestelde vraag deze antwoord. Klopt dit?

Heeft u op uw nieuwe adres een product dat u nog niet had op uw oude adres? Dan krijgt u de keuze dit product van Eneco af te nemen. De producten die u had op uw oude adres, en niet leverbaar zijn op uw nieuwe adres beëindigen we automatisch nadat u de oude woning verlaat.
Reputatie 5
Badge +5
@semkei dat klopt inderdaad. Ik kan de aan- en afmelding voor je regelen. Je krijgt dus de sleutels op 13 juli en wanneer verlaat je de oude woning? Stuur je via een privébericht ook nog even jouw nieuwe adresgegevens toe?
Super bedankt Erica!! Ik krijg binnenkort de bevesting welk appartment ik zou krijgen.

Zodra dat bekend is stuur ik een bericht naar je door

Groetjes Sem Kei
Reputatie 5
Badge +5
@smekei super, dan wachten wij jouw bericht af. Hopelijk een top appartement 😃

Reageer