Brief van enduris | Eneco Community
vraag

Brief van enduris

• 5 maart 2019
  • 8 reacties
  • 111 Bekeken

Ik kreeg gister een brief van Enduris, dat ze nog geen melding van mij energieleverancier binnen hebben gekregen, dat iker woon. Ik ben vorige maand verhuisd en heb dit aan Eneco doorgegeven, moet ik hier zelf achteraan? Of regelt Eneco dit??

8 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Ik kreeg gister een brief van Enduris, dat ze nog geen melding van mij energieleverancier binnen hebben gekregen, dat iker woon. Ik ben vorige maand verhuisd en heb dit aan Eneco doorgegeven, moet ik hier zelf achteraan? Of regelt Eneco dit??

Hoi @C.J. Rottier,

Leuk dat je via ons forum je vraag aan ons stelt. Kan het kloppen dat je bent overgestapt op 11 februari 2019?

Groet, Audrey
Heey, ja ik ben 1 februari verhuisd!
Reputatie 5
Badge +3
Heey, ja ik ben 1 februari verhuisd!

Bedankt voor je snelle reactie. Wist je dat wij zien dat je bent overgestapt? In plaats van verhuisd? Heb je onlangs contact gehad met een andere leverancier voor zover je weet?

Groet, Audrey
Huh? Overgestapt? Ik heb m'n verhuizing doorgeven.. ik heb geen brief van andere leveranciers gekregen
Reputatie 5
Badge +3
Huh? Overgestapt? Ik heb m'n verhuizing doorgeven.. ik heb geen brief van andere leveranciers gekregen

Dat is vreemd. Op welke wijze heb je de verhuizing doorgegeven? Op dit moment staat er een overstap klaar, hierdoor wachten we op gegevens van de netbeheerder.

Groet, Audrey
Ik heb het via de app doorgegeven en m'n nieuwe adres daar ingevoerd

Reputatie 5
Badge +3
Ik heb het via de app doorgegeven en m'n nieuwe adres daar ingevoerd

Bedankt voor je toelichting. We hebben op 1 februari 2019 de verhuizing ontvangen en verwerkt. Echter op 11 februari 2019 hebben we bericht ontvangen van je netbeheerder dat je overstapt. Wil je contact opnemen met je netbeheerder om te kijken wie je nieuwe energieleverancier?

Groet, Audrey

Reageer