Bevestiging opzegging contract ivm verhuis buitenland | Eneco Community
beantwoord

Bevestiging opzegging contract ivm verhuis buitenland

• 2 september 2014
  • 9 reacties
  • 522 Bekeken

• Doet lekker mee (level 6)
  • 4 reacties
Beste,

Ik heb enkele dagen geleden mijn contract opgezegd via het online invul formulier. Ik heb hierover echter nog geen bevestiging gehad. Is het mogelijk dat dit jullie de bevestiging via de post sturen of is door een eventuele fout op de website mijn opzegging nog niet verwerkt?

Op de website wordt er gevraagd om bij verhuis naar buitenland dit telefonisch door te geven. Maar aangezien ik momenteel al in het buitenland ben zou dit best wel prijzig kunnen worden.

Vriendelijke groeten en dank bij voorbaat
icon

Beste antwoord door MartijnvdV 17 september 2014, 14:14

Hoi Cédric,

Bedankt voor het doorgeven van de meterstanden. Voor elektriciteit heb ik de stand 2610 KwH genoteerd, voor gas is dit 13569 m3. Ik stuur je straks nog even een e-mail om alles te bevestigen, daarin vraag ik je ook om je nieuwe adres zodat we je de eindnota kunnen sturen. Ik wens je alvast veel succes met verhuizen, en als je verder nog hulp nodig hebt (niet met verhuizen ;-)), verneem ik dat uiteraard graag van je.

Groet Martijn
Bekijk origineel

9 Reacties

Reputatie 4
Badge
Beste cvmoll, hartelijk bedankt voor je bericht en van harte welkom op ons forum. Ik zie spijtig genoeg niet dat de verhuizing/afmelding goed bij ons is doorgekomen. Momenteel zijn je overeenkomsten dus nog niet beëindigd. Heel vervelend natuurlijk, maar ik maak het wel graag alsnog voor je in orde. Ik ontvang dan wel graag nog de meterstanden van je en per welke datum je overeenkomsten beëindigd moeten worden (helaas kan dit niet met terugwerkende kracht). Bedankt alvast.

Groet Martijn
Beste, bedankt voor de snelle reactie. We geven de sleutel door aan de volgende huurder op 31 september. De meterstanden kan ik momenteel niet doorgeen aangezien ik in het buitenland ben. Normaal gezien ga ik volgende week terug naar het appartement. Ik zal ze u dan doorgeven.

Bedankt en vriendelijke groeten,

Cédric
Reputatie 4
Badge
Beste cvmoll, bedankt voor je reactie. Gelukkig hebben we dan nog even de tijd 😉, al is het wel spijtig dat de afmelding via internet niet goed is gegaan. Ik verzoek je vriendelijk volgende week, als je in staat bent de meterstanden op te nemen, nog even contact met mij te zoeken. Dan verwerk ik de verhuizing namelijk met alle benodigde gegevens. Alvast bedankt.

Hartelijke groet,

Martijn
Beste Martijn,

De meterstand van de gas is 13569,151 en de stand van de elektriciteit is 26,10 (?). Ik denk dat er bij de elektriciteit een komma stond na de 26 maar ben niet 100% zeker.

Vriendeiljke groeten en alvast bedankt,

Cédric
Reputatie 4
Badge
Hoi Cédric,

Bedankt voor het doorgeven van de meterstanden. Voor elektriciteit heb ik de stand 2610 KwH genoteerd, voor gas is dit 13569 m3. Ik stuur je straks nog even een e-mail om alles te bevestigen, daarin vraag ik je ook om je nieuwe adres zodat we je de eindnota kunnen sturen. Ik wens je alvast veel succes met verhuizen, en als je verder nog hulp nodig hebt (niet met verhuizen ;-)), verneem ik dat uiteraard graag van je.

Groet Martijn
Reputatie 4
Badge
@Cédric, je schreef overigens 31 september, maar deze maand kent slechts 30 dagen. Ik heb je afgemeld per de 30ste. Groet Martijn
Beste,

Bedankt voor de moeite.

Vriendelike groeten,

Cédric
Beste Martijn,

De meterstanden van gas en elektriciteit zijn:
Gas: 13571
Elektriciteit: 2661

We hebben de sleutel vorige week doorgegeven, dus dit zijn de echte eindstanden.

Vriendelijke groeten en bedankt voor al de moeite,

Cedric Van Moll
Reputatie 4
Badge
Hoi Cedric, bedankt voor het doorgeven, ik heb de standen voor je verwerkt. Rest mij niets dan je veel succes met verhuizen te wensen en heel veel woonplezier in België. Als je nog vragen hebt, laat het me gerust weten.

Groet Martijn

Reageer