Bevestiging contract opzegging ivm verhuizing naar het buitenland | Eneco Community
beantwoord

Bevestiging contract opzegging ivm verhuizing naar het buitenland

• 2 mei 2019
  • 1 reactie
  • 184 Bekeken

• Doet lekker mee (level 6)
  • 3 reacties
Beste,

Op 25 april 2019 heb ik telefonisch mijn contract opgezegd, alleen heb ik geen bevestiging ontvangen. Op 26 april heb ik weer gebeld met klantenservice om te vragen waarom ik geen bevestiging heb ontvangen via email, kreeg ik toen te horen dat Eneco met storing kampt en dat mijn opzegging wordt zo snel mogelijk opgepakt zodra de storing opgelost is.

Ik ben inmiddels al in het buitenland en ik heb nog steeds geen bevestiging ontvangen.

Kunnen jullie mij aub de opzegging via mail bevestigen per 25 april 2019? Mijn oud adres is voorzien van een slimme meter.

Graag zie uw reactie met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet

Gomes
icon

Beste antwoord door VincentN 2 mei 2019, 10:14

Goedemorgen Gomes,

Goed dat je dit laat weten!
Ik ben gelijk naar je gegevens gaan kijken en zie inderdaad dat mijn collega's melding hebben gemaakt van een verstoring.
Helaas is het verzoek die zij hebben ingediend nog niet verwerkt. Daarom heb ik dit nu zelf direct verwerkt. Bij deze heb ik de datum van 25-04 aangehouden.

Een verhuizing dient minimaal 1 dag vooraf (het liefst twee weken) ingediend te worden. Een datum op dezelfde dag of in het verleden kan een energieleverancier niet aanhouden.
Daarom is de officiële opzegdatum nu 03-05.
We hebben nog geen melding gehad van nieuwe bewoners en nemen de standen op afstand op. Die standen moeten dus ongewijzigd zijn.

Als bevestiging kan je mijn bericht aanhouden maar het is ook goed om te weten dat er nu een bevestiging per mail onderweg is.

Succes met je reis en verhuizing!

Groet, Vincent
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 6
Badge +2
Goedemorgen Gomes,

Goed dat je dit laat weten!
Ik ben gelijk naar je gegevens gaan kijken en zie inderdaad dat mijn collega's melding hebben gemaakt van een verstoring.
Helaas is het verzoek die zij hebben ingediend nog niet verwerkt. Daarom heb ik dit nu zelf direct verwerkt. Bij deze heb ik de datum van 25-04 aangehouden.

Een verhuizing dient minimaal 1 dag vooraf (het liefst twee weken) ingediend te worden. Een datum op dezelfde dag of in het verleden kan een energieleverancier niet aanhouden.
Daarom is de officiële opzegdatum nu 03-05.
We hebben nog geen melding gehad van nieuwe bewoners en nemen de standen op afstand op. Die standen moeten dus ongewijzigd zijn.

Als bevestiging kan je mijn bericht aanhouden maar het is ook goed om te weten dat er nu een bevestiging per mail onderweg is.

Succes met je reis en verhuizing!

Groet, Vincent

Reageer