Afname stadsverwarming | Eneco Community
vraag

Afname stadsverwarming

• 3 januari 2019
  • 5 reacties
  • 115 Bekeken

Ik woon sinds vandaag in een woning met stadsverwarming. Ik begreep dat dit via Eneco loopt. Wat moet ik doen om mijn contract te laten opstellen ?

Ik kon hier tot zover weinig over vinden. Electra en Gas kan ik zo overal afsluiten maar een contract afsluiten voor de stadsverwarming kan ik niet vinden.

5 Reacties

Perfect!👍

Monitoren is idd een perfecte methode om je energieverbruik goed inzichtelijk te maken.
Voorkomt tijdig verrassingen; vooral als nieuwe bewoner. 😏
Veel woonplezier!
Het is gelukt.
Na een aantal keer bellen had ik zonet binnen 3 minuten een medewerker aan de telefoon.

Verwachte kosten zijn wel hoger dan ik dacht maar dat zal wel te maken met wat er gemiddeld gebruikt word.

Komende tijd maar even goed me meters in de gaten gaan houden zodat ik een indicatie krijg van het echte verbruik voor mijzelf.

De verwarming staat nog steeds uit want het is warm genoeg (18+ graden Celsius), warm genoeg dat ik naast het uitzetten ook zelfs de ramen even had geopend de afgelopen paar dagen met het verhuizen..
Hoi Emiel,

Dat is lastig om te beoordelen.
Het is rond deze dagen enorm druk.
Als een moderator straks dit leest is het wellicht mogelijk dat er intern gevraagd wordt jou even te bellen.
Eneco heeft er tenslotte zelf ook baat bij.
Bedank @Brandje , al gebelt maar het blijft erg druk en dus steed maar weer opgehangen.

Iiemand een idee wanneer je het beste kunt bellen, zodat ik niet meer dan 5 minuten moet wachten?
Dan kan je het best morgen bellen met 08& 895 59 55

Reageer