Activatiecode voor toon na verhuizing. | Eneco Community
beantwoord

Activatiecode voor toon na verhuizing.

  • 22 november 2016
  • 3 reacties
  • 397 Bekeken

Wij wonen nu net een week in ons nieuwe huis en heb nu eindelijk even tijd om de toon in te stellen. Alleen moet ik nu een activatiecode invoeren die ik niet heb. Zat op mijn oude adres al bij eneco maar dat was met een ouderwetse meter en heb nooit eerder een toon gehad. Nu heeft de vorige bewoner de toon gereset.... Kan ik via dit forum een code krijgen of moet ik toch even bellen?
icon

Beste antwoord door Folkert 22 november 2016, 16:21

@Ketchup

De Toon die werkt als een reguliere thermostaat, wanneer daar een fabrieksherstel op is uitgevoerd. Wanneer je een abonnement wil afsluiten kan dat via 0900 235 36 32.
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +9
Wij wonen nu net een week in ons nieuwe huis en heb nu eindelijk even tijd om de toon in te stellen. Alleen moet ik nu een activatiecode invoeren die ik niet heb. Zat op mijn oude adres al bij eneco maar dat was met een ouderwetse meter en heb nooit eerder een toon gehad. Nu heeft de vorige bewoner de toon gereset.... Kan ik via dit forum een code krijgen of moet ik toch even bellen?

Je zou Eneco ook kunnen WhatsAppen..
Maar via deze weg kan het ook.. Medewerker reageer dan vanzelf..
Denk dat de app wat sneller gaat werken, aangezien ze daar vrij vlot op reageren..
Dankjewel.
Reputatie 7
Badge +6
@Ketchup

De Toon die werkt als een reguliere thermostaat, wanneer daar een fabrieksherstel op is uitgevoerd. Wanneer je een abonnement wil afsluiten kan dat via 0900 235 36 32.

Reageer