1-jarig contract en tussentijds verhuizen | Eneco Community
beantwoord

1-jarig contract en tussentijds verhuizen

Mijn huidige energiecontract (stroom en gas) loopt bijna af. Ik ben dus voor het komende jaar aan het vergelijken en kom bij Eneco uit. Nu is het zo dat ik in april/ mei ga verhuizen (binnen dezelfde stad, 3 km verder). Stel als ik een jaarcontract afsluit, waarbij de prijzen voor dat jaar vast liggen en een welkomstkorting krijg en ik ga vervolgens halverwege het jaar verhuizen. Zijn er dan zaken waarmee ik rekening moet houden. Dus veranderingen in het contract? Of blijft alles gewoon hetzelfde en wordt de welkomstkorting dan gewoon op de eindnota verrekend? Ik kan dat helaas nergens teruglezen.
icon

Beste antwoord door Audrey 8 september 2018, 13:13

mjcvandoorn wrote:

Hoi Audrey, het contract kan ik gewoon meenemen. Gas en Stroom wordt daar beiden gebruikt.

Groet Martin

Dan komt het helemaal goed. De welkomstkorting verrekenen we dan op de eindnota als je de contracten meeneemt.

Groet, Audrey

Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
mjcvandoorn wrote:

Mijn huidige energiecontract (stroom en gas) loopt bijna af. Ik ben dus voor het komende jaar aan het vergelijken en kom bij Eneco uit. Nu is het zo dat ik in april/ mei ga verhuizen (binnen dezelfde stad, 3 km verder). Stel als ik een jaarcontract afsluit, waarbij de prijzen voor dat jaar vast liggen en een welkomstkorting krijg en ik ga vervolgens halverwege het jaar verhuizen. Zijn er dan zaken waarmee ik rekening moet houden. Dus veranderingen in het contract? Of blijft alles gewoon hetzelfde en wordt de welkomstkorting dan gewoon op de eindnota verrekend? Ik kan dat helaas nergens teruglezen.

Hoi @mjcvandoorn,

Welkom op de Community! Wat leuk dat je voor ons wilt kiezen. Voor we je vraag beantwoorden, is het belangrijk om te weten of je het jaarcontract kunt meenemen als je in april/ mei gaat verhuizen. Is dit ook het geval?

Groet, Audrey
Hoi Audrey, het contract kan ik gewoon meenemen. Gas en Stroom wordt daar beiden gebruikt.

Groet Martin
Reputatie 5
Badge +3
mjcvandoorn wrote:

Groet Martin

Dan komt het helemaal goed. De welkomstkorting verrekenen we dan op de eindnota als je de contracten meeneemt.

Groet, Audrey
Ok bedankt voor de reactie. Duidelijk antwoord.

Groet,
Martin

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen