Toon gaat op vakantie!

Reputatie 6
Badge +4
TOON gaat naar het zonnige zuiden. En nee niet op vakantie maar om de Spaanse medemens te gaan voorzien van inzicht in hun energie verbruik. Dit nadat onze zuiderburen ook de TOON (in Belgie BOXX) konden bestellen. In het derde kwartaal moet de Toon ook daar aan de muur gaan hangen!

http://quby.com/en/quby-and-viesgo-announce-new-partnership-to-sell-toon-in-spain

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Leuk, betekent alleen wel dat we de beschikbare ontwikkelcapaciteit bij Quby over meer landen moeten gaan verdelen 😢 ... Maar ik hoop dat ze daar ook succesvol worden, mooi export product.
Reputatie 6
Badge +4
Misschien worden we er met z'n allen wel beter van?!
Ton van Rijn wrote:

TOON gaat naar het zonnige zuiden. En nee niet op vakantie maar om de Spaanse medemens te gaan voorzien van inzicht in hun energie verbruik. Dit nadat onze zuiderburen ook de TOON (in Belgie BOXX) konden bestellen. In het derde kwartaal moet de Toon ook daar aan de muur gaan hangen!

http://quby.com/en/quby-and-viesgo-announce-new-partnership-to-sell-toon-in-spain

Hè Ton je loopt achter.
Toen ik bij Quby was zag ik op het scherm de grote aantallen al die geplaatst zijn.
Zie het oude forum daar hadden we het er al over gehad.
Ook Engeland gaat er aan komen.
Reputatie 7
Badge +2
Ton van Rijn wrote:

Maar ze moeten wel eerst de cv protocollen implementeren van buitenlandse ketels. Daar valt nog heel wat te standaardiseren in Europa helaas. Dat kost ontwikkeltijd wat wij 'niets' aan hebben...
Ton van Rijn wrote:

Hoi Ton,

Je moest eens weten hoeveel tijd en energie er alleen al zat in de afwijkende Toon module die bij de CV zit.
Ik heb met de technicus gesproken die de verschillende modellen en uitvoeringen liet zien.

Verder denk ik dat het zelfs een remming geeft op de doorontwikkeling van onze Toons.
Reputatie 7
Badge +5
Toonz wrote:

Ton van Rijn wrote:

Maar ze moeten wel eerst de cv protocollen implementeren van buitenlandse ketels. Daar valt nog heel wat te standaardiseren in Europa helaas. Dat kost ontwikkeltijd wat wij 'niets' aan hebben...

Vorig jaar hebben we daardoor wel veel minder prioriteit gekregen van Eneco en Quby ivm de organisatie die hiervoor opgetuigd moe(s)t worden. Zo'n groeistuip doe je niet op een achternamiddag en grijpt behoorlijk om zich heen ook in prioriteiten naar ons, de klant met wensen.

Tijdens eerder overleg en een meeting met Eneco en Quby waar ik met @ppjaspers en @Brandje in maart bij was is ons duidelijk gemaakt welke prioriteiten er waren/zijn en de invloed naar de Schakelschema's voor de Fibaro Slimme Stekkers.
Afijn de schakelschema's zijn er uiteindelijk dan toch gekomen, mijn polletje. ?? En het werkt ook nog eens voortreffelijk.
Reputatie 2
Badge
Ton van Rijn wrote:

Ik ben benieuwd hoeveel mensen dat gaan kopen gezien de concurrentie niet van je eist dat je een peperduur abonnement neemt om het apparaat te kunnen gebruiken. 😛
Reputatie 6
Zal behoorlijk gedoe worden, met al die buitenshuis geplaatste energiemeters in Spanje. Een tijdje geleden was er ook sprake van een oversteek van het Kanaal, richting good old England.
Nooit meer wat van gehoord, is dat van de baan?
Reputatie 6
Badge +4
Er word gehint naar vijf Europese markten.. Ik ben bekend met Engelse maar daar heb ik even niets meer van vernomen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen