Super Toon-gebruikers gezocht!

Hallo allemaal,

Wij zijn op zoek naar klanten die mee willen werken aan een video-serie. Het doel van de video-serie is het tonen van de rol die Toon speelt in het dagelijkse leven van onze klanten. De video-serie bestaat uit drie delen. In iedere video staat een andere klant centraal. We plaatsen de video's op onze eigen social media kanalen (Youtube, Facebook, Twitter) en website.

Hoe doe je mee?

Ben je klant van Eneco en in het bezit van Toon? Laat ons weten of je:

* Net verhuisd bent of binnenkort gaat verhuizen;
* Van mening bent dat Toon je helpt met besparen op je energiekosten;
* Een klant van het 1e uur bent.

Meld je direct aan

Voldoe je aan één van deze voorwaarden en wil je graag meedoen? Geef dan de volgende gegevens via een privé-bericht aan mij door:

* Foto of video van je woning;
* NAW-gegevens;
* Beschikbaarheid;
* Voorwaarde waaraan je voldoet.

Ik hoor graag van jullie!

13 Reacties

Reputatie 3
Badge
Veel van die klanten van het eerste uur zijn afgehaakt wegens de exorbitante prijsverhoging op het toon abonnement van 28%
Reputatie 7
Badge +7
@Lisendy

Ik stuur je vanavond een privébericht hierover.. Heb er wel oren naar.. 🙂
Reputatie 6
Badge +4
Sorry Lisendy, ik sla over. Ga nu niet publiekelijk Toon aanprijzen.
Misschien andere acties.
Super Toon-gebruikers?
Zorg dan eerst dat Toon SUPER werkt!
Moet je toch niet willen dat je tijdens het filmen naar de zolder moet voor een harde reset.
Reputatie 3
Badge +1
Het valt mij op dat één persoon nog niet gereageerd heeft... 😂
Ik doe ook niet mee, ik steek niets of niemand een bos rozen in zijn of haar achterste, zo geweldig is Toon nu ook weer niet. 🤓
prippie wrote:

Het valt mij op dat één persoon nog niet gereageerd heeft... 😂
Ik doe ook niet mee, ik steek niets of niemand een bos rozen in zijn of haar achterste, zo geweldig is Toon nu ook weer niet. 🤓

Kan ook anoniem.
Mij niet gezien!
Jammer dat de boosheid ook overslaat in dit topic. @klaagmuur 🗳 Een week geen enkele reactie en nu?.

hier heb ik vorige week al een PM uitgedaan.
mpleizr wrote:

Jammer dat de boosheid ook overslaat in dit topic. @klaagmuur 🗳 Een week geen enkele reactie en nu?.

hier heb ik vorige week al een PM uitgedaan.

?
Reputatie 4
Badge
niet gek dat de mensen lopen te klagen toch, zoveel beloven en wat is er gerealiseerd ? en dan nog een flinke prijsverhoging voor iets dat nog niet 100% functioneerd
Ik heb voor Eneco gekozen puur en alleen om de Toon. Kan ik mijn nu nog 3-jarige contract nu ook opzeggen. Toon wordt ineens belachelijk veel duurder: dus voor mij een reden om naar een andere maatschappij te kijken. Eerst klanten "lokken" en nu die klanten er eenmaal zijn Toon zo duur maken dat dit niet normaal is. Prijsinflatie Oke, maar deze exorbitante prijsverhoging slaat werkelijk nergens op. Wil op deze manier ook van mijn contract af: hierbij heb ik immers meteen ook Toon afgesloten.
Je kan altijd van je energiecontract af.

Maar daar zit, afhankelijk van de resttijd, een opzegboete aan vast.
Vaak betaalt de nieuwe leverancier die boete weer aan je terug.
Dus nu eerst je zelf oriënteren.

Hier is de info inzake de hoogte van deze boete:

https://www.eneco.nl/service/opzegvergoeding/
Ton van Rijn wrote:

Sorry Lisendy, ik sla over. Ga nu niet publiekelijk Toon aanprijzen.
Misschien andere acties.

Volledig mee eens.
Het weer in de nacht is nog steeds niet goed werkend, de prijsverhoging van 28%...tuurlijk de leden staan te trappelen om voor niks nada noempa Toon aan te prijzen...proest 😂 😂

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen