Oude Toon-app uit de App stores

Toon eerste bericht

36 Reacties

hennykarreman wrote:

Ik heb zo'n vermoeden dat het iets te maken heeft met de reclame campagne voor Verspillingschecker op de TV.
Hierin is mijn koelkast trouwens voor de 5e keer van kleur veranderd en 2/3 van de apparatuur is nog steeds grijs na al die maanden.

Hoi Henny,

Het zou best kunnen.
Dat Eneco een ieder naar de hybride App wil sturen is begrijpelijk en in de basis is het ook een mooie App met nu nog z'n beperkingen.
Vandaar dat ik de oude App nog steeds koester.🤗

Mijn stelling was dan ook dat ik voor de verwijdering best begrip kon opbrengen, maar biedt dan een alternatief. Dat is een kleine moeite.
Dat noem ik dus positief meedenken............
Met wat geluk is er iemand die zijn telefoon geroot heeft, deze zou dan zo de oude app kunnen kopiëren en kunnen delen met mensen die hem graag terug willen hebben om wat voor reden dan ook.
Sorry Eneco dit is weer eens de zoveelste ondoordachte actie die jullie door onze strot duwen, geen wonder dat mensen gefrustreerd bij jullie weglopen en opzoek gaan naar (betere en/of goedkopere) alternatieven.
Reputatie 7
Badge +4
@Brandje

Maak je geen zorgen: de moderators zijn goed bereikbaar. Mocht je na 1 of 2 dagen geen reactie hebben ontvangen, dan kan je altijd een andere moderator aanspreken, het in dit topic vermelden (en bijvoorbeeld in het weekend) contact met ons opnemen via WhatsApp, Facebook of Twitter. Op dit moment liggen er geen plannen om een link via een afgeschermde pagina of Testfairy beschikbaar te maken.
Ik heb een PB'tje gestuurd aan Denise en zeer rap antwoord gekregen. En hebben bij Eneco een alternatief aangeboden.

--> Het alternatief loste het probleem niet op.

Zoals bij elk groot bedrijf dien je als gebruiker (werknemer) zelf met oplossingen te komen. En lees dit forum bericht nog maar eens door, de oplossing staat er tussen.

@ sniekmaas de feiten zijn dat ik betaal voor product wat niet werkt, bij een bedrijf die niet snapt dat ze GEEN halve producten/apps moeten releasen met zeer klantvriendelijke mensen die geen flauw benul hebben van software ontwikkeling of probleemanalyse. Dit is niet negatief maar zijn feiten.
Denise wrote:

@Brandje

Maak je geen zorgen: de moderators zijn goed bereikbaar. Mocht je na 1 of 2 dagen geen reactie hebben ontvangen, dan kan je altijd een andere moderator aanspreken, het in dit topic vermelden (en bijvoorbeeld in het weekend) contact met ons opnemen via WhatsApp, Facebook of Twitter. Op dit moment liggen er geen plannen om een link via een afgeschermde pagina of Testfairy beschikbaar te maken.

Hoi Denise,

Duidelijk, maar ik nam het woord slagvaardig erbij.
Je wordt op zo'n moment even belemmerd en de oplossing zou zo simpel zijn.
Wel is idd WhatsApp nog een goeie daar zijn bijna altijd zaken snel te regelen; goeie tip.

Helaas hebben jullie dus geen plannen voor het aangeboden alternatief.
En daarbij worden de IOS-klanten extra getroffen, omdat via eerdere link voor Android nog een ontsnapping is.

Jammer, maar het zij zo!🙄
Brandje wrote:

Een begrijpelijke actie van jullie.
Toch denk ik dat deze actie te vroeg komt.
Velen onder ons zweren nog bij de oude en perfect werkende App.

Voor klanten die een iOS device hebben (iPhone of iPad/iPod) kunnen nog steeds een herinstallatie doen van de oude app. Die blijft namelijk voor jou bewaard in de cloud en is bereikbaar via het tabblad appaankopen. Dus geen paniek aan de Apple kant ?
Zeker geen paniek, maar er zijn er zat die de cloud niet gebruiken en het is Eneco die het de klant (m.i. te vroeg) moeilijk maakt, terwijl een simpele oplossing voorhanden is.
Uiteraard is e.e.a. niet onmogelijk, want we hebben de pb.

Kijk ik heb zelf een testfairy account dus mijzelf hoor je niet klagen; ik neem het dus op voor de gewone klant die bv mijn eerder genoemde punten tegenkomt.
In de nieuwe app zie ik de brandmelders thuis niet
Reputatie 7
Badge +7
Ikbenmallehenkieniet wrote:

Met wat geluk is er iemand die zijn telefoon geroot heeft, deze zou dan zo de oude app kunnen kopiëren en kunnen delen met mensen die hem graag terug willen hebben om wat voor reden dan ook.
Sorry Eneco dit is weer eens de zoveelste ondoordachte actie die jullie door onze strot duwen, geen wonder dat mensen gefrustreerd bij jullie weglopen en opzoek gaan naar (betere en/of goedkopere) alternatieven.

Geen root toegang bij Android voor nodig.
Ik heb al een Apk installatie link gedeeld, waar de laatste versie van de oude app mee te downloaden valt en te installeren. (Zet wel Onbekende bronnen aan, aangezien het buiten de Play Store gaat)

iOS is wat moeilijker, omdat Apple alles dicht gezet heeft. Maar komt goed. ?
Reputatie 7
Badge +7
Ronhhw wrote:

In de nieuwe app zie ik de brandmelders thuis niet

Dit klopt. Rookmelders worden op een later onbekende tijdstip toegevoegd.
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Wanneer je de oude app eerder hebt geinstalleerd kun je deze via de Playstore binnenhalen Via Menu > ''Mijn apps en games'' > Bibliotheek. Met iOS kan dat via het profiel > ''Mijn aankopen'', daarna kun je zoeken op Toon en de oude app installeren.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen