Moderators update

Moderators update
Reputatie 7
Badge +4
Hoi Toonfanaten,

Zoals jullie vast al gemerkt hebben zijn er nieuwe moderators bijgekomen en is de 'oude garde' minder actief op de Toon community. Het is tijd voor verandering, zo ook bij Webcare. Sinds kort hebben wij het forum overgedragen aan onze Toon collega's. Als moderators kom je ons nog tegen op de Eneco Community en zijn we daarnaast actief op Facebook & Twitter. Mochten jullie ons erg missen dan weten jullie ons daar te vinden!

We zijn hier met veel plezier actief geweest, maar hadden het niet kunnen doen zonder jullie input, hulp, kritische noot en leuke reacties. Enorm bedankt daarvoor! Bij deze dragen wij het stokje over aan de nieuwe moderators, jullie Toon helden in nood.

Keep up the good vibes! 🆒

Groetjes,
Vincent, Danielle, Denise, Erica, Rodney & Audrey (afwezig)

4 Reacties

Bedankt voor de uitleg Denise. Leuke foto hoor!!
We zullen elkaar daar bij de andere community ook wel weer tegenkomen. ?
Reputatie 7
Badge +8
Watt @Denise 😢

Snel overschakelen voor mij dan. ?
Hopelijk gaat dit niet ten koste van de kwaliteit van de informatie. Heb al meerdere 'tips' gelezen van de nieuwe moderators waarbij ik sterke bedenkingen bij had.
Ik wens de nieuwe moderators heel veel succes, maar neem dan mijn tip ter handen en laat de expertise aan 'ons' over. Grijp alleen in waar nodig en ondersteun waar nodig op de backend/backoffice daar waar wij onmogelijk kunnen kijken.

Voor de vertrekkende moderators, het was me een waar genoegen om met jullie in discussie te gaan. Niet altijd even prettig maar hopelijk wel nuttig. Succes in jullie nieuwe functie.
Uiteraard zullen we elkaar op een andere manier vast nog wel eens spreken. Dank voor de input en success gewenst

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen