Innovation Day 16 november 2017

Reputatie 1
  • Community Manager
  • 18 reacties
Beste allemaal,

Eneco en Innovatie gaan hand in hand. Er daar zijn we trots op. Daarom nodig ik jullie graag uit voor Innovation Day bij Eneco World op donderdag 16 november. Een heel gave dag waar tussen 10:00 en 15:00 uur verschillende innovaties worden gepresenteerd door Eneco en partners.

Natuurlijk is Quby, de ontwikkelaar van Toon, er ook bij. In een grote Toon-stand showen zij de nieuwe innovaties voor op Toon voor de korte en de lange termijn. Een aantal Quby medewerkers bemannen de stand en kunnen gelijk al je vragen beantwoorden. Hoe leuk is dat!

Interesse? Aanmelden kan je door voor 6 november een reactie te plaatsen in dit topic. Ik regel dan dat je op de gastenlijst wordt geplaatst.

Tot dan!

Carla
Adres Eneco is Marten Meesweg 5, 3068 AV Rotterdam.
icon

Beste antwoord door Brandje 25 oktober 2017, 15:59

Hoi Carla,

Dat laat ik m’n neus niet voorbij gaan natuurlijk.
Waar is deze Innovatiedag? In Rotterdam dus?
Kunnen we elkaar weer de hand schudden, toch?
Zet mij maar op de lijst!

Ps: Ik mag toch hopen dat Toon 3 daar getoond wordt..................???🤓

Bekijk origineel

77 Reacties

Hoi Carla,

Dat laat ik m’n neus niet voorbij gaan natuurlijk.
Waar is deze Innovatiedag? In Rotterdam dus?
Kunnen we elkaar weer de hand schudden, toch?
Zet mij maar op de lijst!

Ps: Ik mag toch hopen dat Toon 3 daar getoond wordt..................???🤓
Reputatie 6
Badge +3
Jammer . Ben ik op vakantie ..

Had er graag bij willen zijn ..

Ik hoop op een uitgebreid verslag hier .
Reputatie 1
Badge +1
Misschien is het een idee om dit volgend jaar in een weekend te organiseren of door te laten lopen de avonduren in.
Velen met mij zullen op de donderdagen hard aan het werk zijn en voor mij als ZZPer wordt het wel erg duur om die uren op te offeren...😉

Ik had er namelijk best graag bij willen zijn.

Peter
Reputatie 3
Badge +4
Ben geinteresseerd, als het in Rotterdam is, daar ik met rolstoel en hulphond niet ver kan reizen.
Reputatie 7
Badge +7
Carla,

Onder voorbehoud mag je mij absoluut opschrijven. Ik ga vrij proberen te regelen. 😎

Groetjes,

Ricardo
Reputatie 1
Hai allemaal, leuk al snel reacties. Het adres van Eneco is Marten Meesweg 5, 3068 AV in Rotterdam. Metro of treinstation Alexander uitstappen. Het is dan een paar minutenlopen. Het pand is zeer rolstoel vriendelijk. Geef me maar een seintje als je met de rolstoel komt dan zorg ik voor een andere pas dat je gebruik kan maken van de lift.
Reputatie 3
Badge +4
Carla wrote:

Hai allemaal, leuk al snel reacties. Het adres is Marten Meesweg 68 Rotterdam. Metro Alexander uitstappen. Het pand is zeer rolstoel vriendelijk. Geef me maar een seintje als je met de rolstoel komt dan zorg ik voor een andere pas dat je gebruik kan maken van de lift.

Ik hou het nog heel even in beraad, ivm gezondheid, maar lijkt me zeker wel interessant
Reputatie 7
Badge +7
EdwinKort wrote:

Carla wrote:

Hai allemaal, leuk al snel reacties. Het adres is Marten Meesweg 68 Rotterdam. Metro Alexander uitstappen. Het pand is zeer rolstoel vriendelijk. Geef me maar een seintje als je met de rolstoel komt dan zorg ik voor een andere pas dat je gebruik kan maken van de lift.

Ik hou het nog heel even in beraad, ivm gezondheid, maar lijkt me zeker wel interessant

Als ik vrij kan krijgen, en ik ben aanwezig. Lijk het me gaaf om je eens in echt te zien! 😉
Leuk, op een tijdstip waar de meeste mensen aan het werken zijn. Op een vrijdag zou ik nog een snipperdag kunnen overwegen.
Had ook graag een kopje koffie bij jullie willen komen drinken... helaas.😞
Reputatie 4
Badge +1
Ja, wil graag 🙂 kan je er goed komen met de trein? Moet je dan ook op Alexander uitstappen... dan doe ik dat, en hoef ik de file niet in..
Reputatie 1
Hoi Carla,

Leuk initiatief zeg.
Lijkt mij heel leuk om erbij te zijn en nieuwe technologie te zien.
Ik moet werken, maar ga proberen om vrij te krijgen of later te beginnen.

Ik laat je dit uiterlijk eind deze week weten d.m.v. een bericht hier.

Groeten,
Reputatie 3
Badge +3
Beste Carla

Ik wil graag de Innovation Day bijwonen
Reputatie 6
Badge +4
Graag meld ik me aan! Rooster technisch wel een uitdaging maar dat komt vast goed.

Tot dan!
Reputatie 1
picardo wrote:

Jammer . Ben ik op vakantie ..

Had er graag bij willen zijn ..

Ik hoop op een uitgebreid verslag hier .

Reputatie 1
@EdwinKort Hai Edwin, als je vroeg komt, is het misschien nog niet zo druk. Dan heb je denk ik wel voldoende gelegenheid om het evenement te bekijken.
Reputatie 1
@Ton van Rijn Hi Ton, Het event is van 10:00 - 15:00 uur. Dan is het niet nodig een hele dag vrij te nemen. tot dan!
Reputatie 6
Badge +4
Dat ligt toch echt aan je beroep of dat wel of niet het geval is Carla. In mijn geval wel.

Tot dan.
Reputatie 4
Badge +1
Ik moet toch echt een hele dag opnemen. 😉
Van 10:00 tot 15:00 is niet echt handig in zo'n geval.
Dan is van 8 tot 12 of 12 tot 5 beter.
Tevens woon ik in Brabant, dus ben 1 uur en kwartier onderweg.
Bij elkaar toch een dag in de weer.
Reputatie 3
Badge +4
Carla wrote:

@EdwinKort Hai Edwin, als je vroeg komt, is het misschien nog niet zo druk. Dan heb je denk ik wel voldoende gelegenheid om het evenement te bekijken.

Ik ga het proberen. 🙂
Reputatie 7
Badge +7
Juan wrote:

Ik moet toch echt een hele dag opnemen. 😉
Van 10:00 tot 15:00 is niet echt handig in zo'n geval.
Dan is van 8 tot 12 of 12 tot 5 beter.
Tevens woon ik in Brabant, dus ben 1 uur en kwartier onderweg.
Bij elkaar toch een dag in de weer.

1uur en kwartier? Ik ben 2uur en 10min aanreizen, heen. 2uur en 10min weer terug naar huis.
Mij aanvraag tot vrij is in aanvraag 😎
Reputatie 4
Badge +1
Dus veel mensen moeten 1 hele dag vrij nemen, en geen halve😁
Reputatie 3
Badge +2
Volgende keer in het weekend plannen lijkt me. Zou ook wel willen komen, woon in brabant en moet met het openbaar vervoer komen. Kost me dus een hele snipperdag.
Reputatie 7
Badge +7
satshow wrote:

Volgende keer in het weekend plannen lijkt me. Zou ook wel willen komen, woon in brabant en moet met het openbaar vervoer komen. Kost me dus een hele snipperdag.

Alvast een weetje:

Eneco plan dit soort dingen nooit in weekend, deze zijn altijd doordeweeks 😉
Oef. Had de intentie om na de laatste 2 bijeenkomsten nu eindelijk eens te kunnen. Helaas kan ik op deze dag weer niet 😞
Nou fraai hoor, kunnen we elkaar weer de hand niet schudden.......?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen