Gloednieuwe Toon-app met Verspillingschecker: download nu! | Eneco Community

Gloednieuwe Toon-app met Verspillingschecker: download nu!

Toon eerste bericht

341 Reacties

picardo wrote:

Ikbenmallehenkieniet wrote:

Hij zal de wasmachine nu niet meer vinden denk ik, deze is klaar en de komende dagen draait die ook niet.
We wachten maar ff rustig af. ?

Zo werkt het niet ... De VC analyseert jou historisch verbruik en toekomstig verbruik .. Maakt niet uit of de wasmachine aan of uit staat nu ... Voordat alles geanalyseerd is kan weken duren . Sommige machines aantal dagen ...

Geduld ..

Dank je wel..?
Badge +1
Verdwijnen de Vaatwasser en droger automatisch uit de verspillingschecker? Deze apparaten heb ik namelijk niet. Verder werkt de app helemaal prima
Leuke app. Id jammer dat je niet meerdere koelkasten / vriezers kan aangeven voor een beter resultaat. Verder ff geduld hebben. Ik gebruik de vc gewoon naast de oude Toon app.
Reputatie 5
Badge +1
Als je je energie niet van Eneco hebt doet hij het niet!
Reputatie 5
Badge +1
RayDelft wrote:

Bij mij wel hoor. Heb gewoon een Toon-only abonnement.
Reputatie 5
Badge +1
mvaneck wrote:

RayDelft wrote:

Bij mij intussen ook!
Reputatie 5
Badge +1
Bij mij op een iPad pro geven zowel de Triggi app ls deze nieuwe Toon app hetzelfde gekke pictogram. Iemand enig idee hoe dat kan en hoe ik dat weer goed krijg? Was van begin af a

an het geval.
Zie bijgaande foto.
Hier doet de verspillingscheck het nog steeds niet. Na meer dan 30 uur heeft hij nul komma nul gevonden.
Reputatie 4
Badge +1
ehm koelkast is inderdaad een probleem, ouder dan 21 jaar
Reputatie 4
Badge +1
Ikbenmallehenkieniet wrote:

Hier doet de verspillingscheck het nog steeds niet. Na meer dan 30 uur heeft hij nul komma nul gevonden.

wees blij, blijkbaar verspil je niks.
Reputatie 5
Badge +1
Hij ontdekte twee koelkasten, maar het zijn twee vriezers en 1 koelkast. 1 ervan gebruikt 104 Watt waar Toon 100 Watt als referentie verwacht.
Reputatie 7
Badge +8
Verspillingschecker werk niet zo dat hij na 2 dagen opeens al informatie voor je heeft ofzo. Je dien geduld te hebben, bij de 1 is hij sneller met dingen vinden dan bij de ander, uiteindelijk zal die echt wel komen met informatie over je apparaten.
RayDelft wrote:

mvaneck wrote:

RayDelft wrote:

Bij mij intussen ook!

Hier intussen nog helemaal niks... ?
Reputatie 5
Badge +1
Hi @Ikbenmallehenkieniet , met helemaal niets, bedoel je dat je nadat je toestemming gegeven hebt (en ja dat is een vinkje dat je perse moet aanklikken), geen overzicht hebt gekregen van apparaten? Wat krijg je terug als je de checker opstart? Ik vraag dat omdat ik het ook lastig genoeg vond om dat vinkje te vinden. Nadat het bij mij opstartte, kreeg ik onmiddellijk te zien dat de wasmachine inefficiënt was, en er werd 1 koelkast gevonden. Hier zijn echter nog extra analyses nodig. Nu hebben we ook een vrieskast dus ik hoop dat er meer gevonden wordt. Zie bijgevoegde screenshot.
Badge
Wil graag deze app installeren maar ben geen Eneco klant.
Moet dan kiezen voor viesgo, maar kan niet inloggen met mijn account......
Wat nu????
Hij blijf maar zeggen: Het analyseren van jouw gegevens duurt even.
Maar efficiëntie is dichterbij dan je denkt.
Verspillingscheck zit namelijk vol met nuttige tips.

En daar staat hij al dagenlang op.

Badge
????
Reputatie 6
Badge +4
Lekkerkerker wrote:

????

Waarschinlijk zal morgen een moderator je bericht wel oppikken. Nog even geduld dus
Badge +1
De verspillingschecker heeft mijn was machine gevonden, super, alleen deze stond helemaal niet aan maar de vaatwasser...😂 😂 hij kwalificeerde mijn wasmachine ook maar als zeer onzuinig terwijl deze a+++ is 😂 😂 😂
Reputatie 5
Badge +1
Lekkerkerker wrote:

Wil graag deze app installeren maar ben geen Eneco klant.
Moet dan kiezen voor viesgo, maar kan niet inloggen met mijn account......
Wat nu????

Daar zat ik gisteren ook mee te tobben.
Je moet al op het eerste scherm inloggen als ENECO klant,dat ben je dan weer wel als je een Toon abonnement hebt.
Dus niet op het scherm waar je tussen Viesgo en Eneco kunt kiezen, maar dat ervoor en dan inloggen met je gegevens van je Toon app.
Badge
@RayDelft Thanks opgelost
We zijn een nacht verder en nog helemaal niets... Als er een moderator meeleest kan die even gaan kijken.
Reputatie 6
Badge +2
Hoop bombarie om die verspillingschecker maar het loopt voor geen meter !!!
wasmachine gevonden bij mij !
maar voor de rest niks
vindt het voorlopig een waardeloze toevoeging
en waarvoor we nog betalen ook
Badge +1
Kom kom nou, geef de app eens ff de tijd zeg !
Reputatie 5
Badge +3
@ikbenmallehenkieniet, hoe is het nu? Het kan de eerste keer best even duren. Mocht je uiterlijk morgen nog niets zien, dan horen we het graag!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen