Earth Hour - 24 maart 2018

Earth Hour - 24 maart 2018
Reputatie 7
Badge +4
Laat je horen, maar vooral zien tijdens Earth Hour! Het uur dat onze aarde eens alle aandacht krijgt die het verdient. Het uur dat we de lichten dimmen bij Eneco om aandacht te vragen voor klimaatverandering.

Wij nodigen jullie uit om ook mee te doen en zaterdag 24 maart om 20:30 jouw apparatuur op zwart te zetten. De uitdaging? Je stroomverbruik op Toon zo laag mogelijk te krijgen. Deel zaterdag in dit topic jouw score, wij zijn benieuwd naar de uitkomsten!

Wil je niks missen zaterdag? Meld je dan via het evenement op de Eneco Facebookpagina.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
EarthHour is van start!

Hoe brengen jullie dit uur door? Is jullie stroomverbruik al gedaald? Laat het ons weten!
Reputatie 7
Badge +7
Sorry Denis. Gewoonlijke verbruik voor een avondje.

Maar positieve nieuws is. Elke nacht wel en sluipverbruik van 30w.
Denise wrote:

EarthHour is van start!

Hoe brengen jullie dit uur door? Is jullie stroomverbruik al gedaald? Laat het ons weten!

Ja hoor, lukt prima!
Was niet thuis, dus kon er makkelijk aan mee doen.
Reputatie 4
Badge +1
Is er vervolgens ook te zien hoeveel iedereen die mee deed bij elkaar heeft geholpen met besparen?

Zelf ben ik vanochtend in onze Olisto statistieken gedoken en ik heb een artikel geschreven hierover: https://forum.toon.nl/inzicht-besparen-23/deel-hieronder-jouw-tips-en-triggs-om-duurzaam-bezig-te-zijn-en-te-besparen-op-jouw-energierekening-1799
Ik ben er van overtuigd dat Netbeheer Nederland dat inderdaad kan zien, want zo’n dipje valt echt wel op. Hoeft er even minder ingekocht te worden bij Noorwegen/Duitsland en Frankrijk.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen