De Toon community gaat (weer) samen met Eneco | Eneco Community

De Toon community gaat (weer) samen met Eneco

• 21 november 2018
  • 48 reacties
  • 2189 Bekeken
De Toon community gaat (weer) samen met Eneco

Toon eerste bericht

48 Reacties

Reputatie 6
Badge +7
@Glenn Hoe zit het nu met bepaalde rechten . Ik kom nog steeds het Innovaters gedeelte niet in .
Over de andere dingen nog maar te zwijgen.
Reputatie 5
Badge
@picardo

Het Innovators stukje kijken we later naar. Heeft denk ik met rechten te maken.
Ik hou je op de hoogte.

Zoals je ziet heeft @StéphanL vrijdag laten weten dat er naar gekeken wordt ;)
Ik vraag het voor je na of er al meer bekend is.

Groet,
Glenn
Reputatie 5
Badge
Ik zie dat deel inderdaad ook nog niet.

Verder moet ik elke keer opnieuw inloggen en kan ik alleen inloggen via mijn Eneco, niet via gebruikersnaam dus... in het oude forum hoefde ik nooit in te loggen.

Verder moet ik elke keer opnieuw inloggen en kan ik alleen inloggen via mijn Eneco, niet via gebruikersnaam dus... in het oude forum hoefde ik nooit in te loggen.

Ik heb vandaag @Stéphan deze omslachtige inlog procedure met screenshots op zijn verzoek gemaild.
Ik ben benieuwd naar zijn aanpak.
Reputatie 6
Badge +7
De inlog procedure is zeker omslachtig … Ik blijf ook niet ingelogd...
Reputatie 5
Badge
Ja zeker onhandig. En soms gaat ie dan ook naar mijn Eneco ipv het forum, waarna je daarna nogmaals moet inloggen.
Reputatie 4
Badge +3
Weer even een korte update van mijn kant. De samenvoeging is nu precies een week en gelukkig hebben we een aantal kleine bugs die we niet voorzien hadden opgelost!

Het @mention-probleem is inmiddels opgelost. Soms stond er ineens een andere naam als mention, dit is nu niet meer zo.

Traag systeem. Dit is als het goed is opgelost. Mochten jullie nog iets merken, dan hoor ik het graag.

Missende berichten en geen toegang tot Innovator gedeelte.
Voor zover wij kunnen zien is alle data goed overgezet. Wat wel kan is dat je nog een (voormalig)Toon account hebt én een Eneco account. De berichten zijn wellicht met het (voormalig)Toon account geplaatst. Ook kunnen de rechten op de Innovators groep op dat account staan. Je kunt het even testen door uit te loggen en in te loggen met je (voormalig)Toon account. We zijn aan het onderzoeken of we nog een ronde kunnen aanbieden waar we (voormalig)Toon accounts koppelen aan het Eneco account.

We kijken naar de inlogproblemen, bedankt voor de updates daarover! Dank aan @Brandje voor de details.
Reputatie 5
Badge
@StéphanL ik had inderdaad een account voor Toon en voor Eneco. Echter met mijn Toon-account kan ik niet inloggen. Ik kan dus nog steeds niet bij het Innovator-gedeelte.
Reputatie 6
Badge +7
@StéphanL Ik kan met mijn Toon account niet inloggen dus ik kan ook nog steeds niet bij het Innovator gedeelte ... Ik had ook gescheiden accounts ...
Reputatie 6
Badge +4
Zal ik dan maar melden dat ik ook niet meer bij de innovator gedeelte kan komen. Heb al gekeken met het oude Toon inlog, maar dat werkte dus ook niet.
Reputatie 7
Badge +8
Zal ik dan maar melden dat ik ook niet meer bij de innovator gedeelte kan komen. Heb al gekeken met het oude Toon inlog, maar dat werkte dus ook niet.

Heey @EdwinK ,

Sorry ik las je mailtje net pas in mij spambox.
Natuurlijk wil ik je helpen, heb je vant weekend tijd? 🙂
Reputatie 4
Badge +3
Ook ik kan niet meer bij het innovator gedeelte na de overgang graag weer toevoegen.
Reputatie 6
Badge +7
Is er al meer bekend over het rechten probleem ???
Reputatie 3
Badge +1
Hi allen, misschien niet echt relevant, maar omdat ik nou eenmaal 2 accounts heb viel het me op dat iedereen toegang heeft tot het innovators gedeelte. Ik neem aan dat dit niet de bedoeling is.
Reputatie 6
Badge +7
@StéphanL Is er al vooruitgang met het rechten probleem ????
Reputatie 4
Badge +3
@Picardo Als het goed is kun je er nu bij. Je accounts hebben we overigens samengevoegd.
@MvanEcj, hetzelfde geldt voor jou. Kun je even een pm vanuit beide accounts naar mij sturen?
@PietertjeZ, als het goed is heb jij ook toegang.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen