Community Event

Op 24 mei was het dan zover! Vanaf 18.00 uur stroomden tientallen forumleden Eneco World binnen voor het jaarlijkse Community Event. Ajax na vijfentwintig jaar weer in de finale van de Europa League? Fantastisch weer buiten? Jullie gaven liever je mening over de nieuwste ontwikkelingen op Toon die er die avond gepresenteerd werden. Daar zijn we bij Toon best trots op!
https://www.youtube.com/watch?v=oTaUNC%2DtV6s
De onderwerpen liepen uiteen van een kijkje in de keuken van Webcare, een sneak preview van social Eneco.nl en Toon.nl (inclusief nieuw forum) tot de toekomstvisie van Toon.

“Ik vind het leuk dat Toon een eigen forum krijgt. Ik ben meer geïnteresseerd in domotica dan in energie.” Competer

Ik vond het leuk om te zien dat jullie zichtbaar begonnen te glunderen bij de presentatie van Beatrix Bos (TU Eindhoven) over Stella, ’s werelds eerste gezinsauto op zonne-energie. En natuurlijk bij de presentatie van Carla de Jager met de drie nieuwe functies op Toon die nu in ontwikkeling zijn.

“Ik ben er altijd als de kippen bij als er een bijeenkomst voor de leden van het forum georganiseerd wordt.” Brandje

We kijken met een glimlach terug op deze geslaagde avond en we hopen jullie allemaal vanaf vandaag geregeld terug te zien op het nieuwe Toon Forum.

16 Reacties

Reputatie 7
Badge +7
Beetje jammer dat je 020 erin betrekt @Lisendy.. Feyenoord weer landskampioen naar 18jaar. 😂 😂 (grapje)

Helaas kon ik die avond niet, ik moest werken.. Ik had super graag willen komen..
Hopelijk kan ik bij de volgende er wel bij aanwezig zijn! Zag al wel een video voorkomen op nieuwe Facebook pagina, zag er erg gezellig uit!

Ik ben benieuwd naar de 3 nieuwe functie's die worden getest op Toon..
Hoi Lisendy,

Leuk je 1e bericht inzake deze bijeenkomst!

Het was door Eneco perfect geregeld en er waren lekker hapjes.
Leuk jou ook even in persoon gesproken te hebben. Verder waren er voor mij weer hernieuwde kennismakingen met velen.
Erg gezellig.

Maar ik mis eigenlijk nog wat meer beeldmateriaal.......
Op de foto lijkt het wel of het niet een hele interessante presentatie is....

Maar tijdens deze presentie wordt gevraagd d.m.v. je telefoon te reageren op een stelling.😀

Oh, ja dat ben ik vooraan, midden op de foto!
Reputatie 7
Badge +7
Brandje wrote:

Hoi Lisendy,

Leuk je 1e bericht inzake deze bijeenkomst!

Het was door Eneco perfect geregeld en er waren lekker hapjes.
Leuk jou ook even in persoon gesproken te hebben. Verder waren er voor mij weer hernieuwde kennismakingen met velen.
Erg gezellig.

Maar ik mis eigenlijk nog wat meer beeldmateriaal.......

Dit beeldmateriaal bedoelde je Ton? >> https://www.facebook.com/267293140345550/videos/274657032942494/
Hoi Ricardo,

Bedankt voor je link. Ik zit niet op Facebook
Dus ik hoop en ga er van uit dat ook op dit forum er een mogelijkheid komt om beeldmateriaal in te zien.
Klopt dat @Lisendy?
Hoi @Brandje,

Ik heb het linkje naar de video nu ook onderaan dit bericht geplaatst:
https://www.youtube.com/watch?v=oTaUNC%2DtV6s

Er zijn inderdaad veel meer foto's gemaakt. Ik maak ze zo snel mogelijk beschikbaar op het forum.
Lisendy wrote:

Hoi @Brandje,

Ik heb het linkje naar de video nu ook onderaan dit bericht geplaatst: https://www.youtube.com/watch?v=oTaUNC-tV6s&feature=youtu.be

Er zijn inderdaad veel meer foto's gemaakt. Ik maak ze zo snel mogelijk beschikbaar op het forum.

Top Lisendy,

Ik ga het bekijken!
Hoi @Lisendy,

Net even gekeken, jullie hebben zeker een mooie flash-back gemaakt.👌
Helemaal top!

Ik ben nieuwsgierig naar de foto's
Reputatie 6
Badge +4
Was weer erg gezellig en informatief!

Tot een volgende keer!
Gezelligheid zo onderling. Nu weet ik wat ik gemist heb.
Reputatie 7
Badge +5
Het was echt een gezellige bijeenkomst en erg informatief.
Was gied verzorgd ook. ??
En nog ter aanvulling van de gezellige avond, een super leuke souvenir. Dankjewel Eneco! 🎁

Was een mooi goedmakertje voor de reiskosten toch!
Ik was er ook blij mee!
@Brandje, het viel zeker niet tegen!😉

Ik ben verbaasd hoe zo een klein ding zo hard kan piepen. Dit is het echte piepdoosje!😂
Reputatie 7
Badge +7
Stiekem hoop ik dat @Marco er nog 1 heeft bewaard voor mij 😇 .. Baal nogsteeds dat ik toen moest werken, had er super graag bij aanwezig willen zijn...
Reputatie 1
Badge +1
Hopelijk komt er snel weer een nieuw community event! sta al klaar!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen