Aftermovie: Innovation Day

Hallo allemaal,

Op 16 november vond in het hoofdgebouw van Eneco het evenement 'Innovation Day – Tomorrow is (y)ours' plaats. Met topsprekers, workshops en een Innovation Market lieten we de nieuwste innovaties van Eneco zien. En het mooie was, de designers van Toon waren er ook om te laten zien wat er voor Toon nog allemaal aankomt. Enkele forumleden waren hier ook bij aanwezig. Vandaar dat ik graag met jullie deel hoe de dag verlopen is.

https://www.youtube.com/watch?v=aIHw5r7elCc&feature=youtu.be

Hierbij ook nog enkele foto's:

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +7
Mooi filmpje!!
Heb je de pet nogsteeds Ton @Brandje ? Hij staat je perfect !

@Lisendy:

Ik heb je zojuist een PB gestuurd 😉
Ja zeker!
Ik plak 1 O van Toon af??

Ik lach me rot altijd met die 2 die dit filmen en het interview doen. Zulke leuke lui!
Reputatie 7
Badge +2
Leuk! volgend jaar kom ik ook (ik kon helaas niet onder een werkafspraak uit)
Reputatie 3
Badge +4
Met veel moeite zo'n cap gescoord die dag 🙂

btw. Heb de foto van mij gebruikt, met vermelding naar Eneco.
Reputatie 6
Badge +4
@LisendyHet was een erg leuke dag, tot een volgende keer!

Enneh, XXL 😉
Reputatie 3
Badge
Ziet er fun uit , kleine aanmerking .......Toon is een thermostaat !!!!!
Straks hangt er zoveel aan de Toon dat de thermostaat functie er nog onder gaat lijden .

Jammer Jammer !
Reputatie 6
Badge +4
Mijn mobiel is een telefoon.... Niet om te zeuren maar dingen veranderen!😉
Reputatie 7
Badge +7
Ton van Rijn wrote:

Mijn mobiel is een telefoon.... Niet om te zeuren maar dingen veranderen!😉

Inderdaad. Mobiel was oorspronkelijk bedoeld om te bellen en eventueel sms'en.

Maar tegenwoordig doen we er al complete computer taken op.

- Word documenten maken.
- Internetten
- Appen
- etc etc

Dingen veranderen zo ook Toon, die gaat ook met ze tijd mee. Het is al tijdje bekend dat er een alarmsysteem aan Toon gekoppeld kan worden in de toekomst. Hier heb zelfs toendertijd ook een test voor gelopen.
Reputatie 3
Badge
mijn mobiel doet wat het destijds ook deed ! communiceren met andere telefoons of mobiele telefoons .
Wel heeft men daar niet stilgestaan en heeft men daar niet zitten slapen maar heeft meerdere manieren om te communiceren ontwikkeld .
Dus jullie vergelijk van een mobiel met een Toon , iets met appels en peren.
Wees blij dat Toon aan de muur hangt je zou anders vreemde situaties tegen kunnen komen als bij jullie de mobiel over gaat LOL.
Degene onder de ontwikkelaars die niet zo innovatief waren met doorontwikkelen hebben de boot gemist (BB met pingen)

Ik stelde gewoon dat het jammer is dat hetgeen waar men het voor in de markt zet (Thermostaat) nog steeds ondergeschikt is aan allerhande "handige" andere dingen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen