Zelf invloed hebben op je prijs | Eneco Community

Zelf invloed hebben op je prijs

• 10 januari 2015
  • 9 reacties
  • 193 Bekeken

Beste medeklanten, ik ben nieuwsgierig of jullie het zouden waarderen als we zelf invloed zouden kunnen hebben op onze prijs. Stel je hebt een contract wat afloopt, op de site van de energieleverancier kun je zien wat de actuele prijzen zijn en je zou gedurende korte tijd een aanbieding krijgen onder de websiteprijs waarbij maar een beperkt aantal klanten mogen reageren gedurende een bepaalde periode....zou je die aanbieding accepteren en dan langer klant blijven bij je huidige leverancier ipv te switchen naar een andere leverancier? Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

9 Reacties

Dat is dus een soort loterij.
Ik zou daar niet aan mee doen.

Hoe kom je overigens op dit idee???
Reputatie 7
Badge +7
Ton welk idee verwacht je nu van een vadervan8 dat is ook een loterij 🆒
van wat er komt.
geintje 😳
Hoi Jan,

Ja onvoorstelbaar waarom je zo'n Nickname kiest hè..........
Dat kan je toch bijna niet serieus nemen.
Reputatie 6
Badge +1
Hoi Jan,

Ja onvoorstelbaar waarom je zo'n Nickname kiest hè..........
Dat kan je toch bijna niet serieus nemen.

Waar rook is, is vuur......oftewel waarom ideeen niet serieus nemen vanwege een nicknaam?
In zijn verhaal zit wel een bepaalde kern, namelijk zorgen dat je de goedkoopste bent on de markt op het moment dat een contract afloopt.
Echter wil TS zeggen dat dit automatische via de site gebeurd. In de practijk gebeurd het nu ook al, alleen dan mondeling. Op het moment jij aangeeft dat je elders een goedkoper contract kunt krijgen en dit ook kunt maatstaven met "bewijzen" zijner veel energieleveranciers die er dan onder schietten. Ook dit is willekeur van wie je aan de lijn krijgt. De ene klantenadviseur geeft meer korting dan de andere.
Hoi Jürgen,

Ik denk dat je mij, misschien ook Jan, niet begrijpt.
Ik spreek niet voor niet over een loterij, omdat kennelijk het hier over een beperkte groep gaat!

En dat vind ik niet reëel.

Wat jammer is dat Vader niet verder reageert, want wie weet bedoel hij het niet zo.............
En let op h`.......; ik schrijf heel bewust "bijna niet".........
Reputatie 6
Badge +1

Ik spreek niet voor niet over een loterij, omdat kennelijk het hier over een beperkte groep gaat!

En dat vind ik niet reëel.
.

Mmmmm. Ik ben het niet echt met je eens. Sorry! Als ik kijk, is het vaak in energieland zo dat het altijd om een beperkte groep gaat en op de juiste moment keuzes maken. Voor mijn gevoel wil TS zeggen in de trand van de suppermarkt verkoop technieken. "Op is op Of. Weg is weg" want in weze is dit hetzelfde. Het is voor een slect groepje die het eerst komt en voor een selectieve tijd.
Reputatie 7
Badge +7
energie is een van de basis behoeften
daar past geen loterij bij.
energie is een van de basis behoeften
daar past geen loterij bij.

Helemaal mee eens en daar dient iedereen gebruik van te kunnen maken, die klant is bij die leverancier.
Heren, dank voor uw reacties zover.
A-In de 1e plaats ben ik wel degelijk vader van 8 kids
B-Ben ik met het bezig ontwikkelen van een idee en zoek ik bevestiging van hoe ik denk dat een klant zich gedraagt.(met zn hersenen)
C-Ik heb een grondige afkeer van alle nieuwe energieleveranciers die beweren dat ze goedkoper zijn dat hetgeen ik nu heb bij Eneco.(dat is nl niet waar, kwestie van goed opletten op de oliemarkt.)
D-Als je niet serieus wenst mee te denken vraag ik mij af wat je hier doet. (maak dan jezelf belachelijk)