Wij willen ons ingeschatte jaarverbruik weer zien op Toon | Eneco Community

Wij willen ons ingeschatte jaarverbruik weer zien op Toon

• Anonymous
  • 0 reacties
Sinds de update van Toon (te wetende: 3.7.x), zijn wij onze jaarverbruik kwijt (het bekende Itje als je bij inschatting ging kijken) .. Wil zeggen dit is niet meer inzichtelijk voor ons Toon-gebruikers..

Persoonlijk vind ik dit een schandelijke zaak.. Deze jaarverbruiken inzien is essentieel ter controle of alles goed is verstuurd naar Toon..

Maak dit weer inzichtelijk voor ons.. Deze Poll liep aan de andere kant, zal ook hier zijn opwachting maken!

70 Reacties

Lees mijn reactie nog eens terug😉
Maar ook iets verder terug is uitgelegd hoe en wat.
Dus nog even geduld.
Maar zoals eerder uitgelegd geldt dat alleen voor Eneco klanten😉
Reputatie 2
Badge +2
Ik heb nu weer een abonnement, maar ik zie nergens het jaar verbuik staat op Toon aan de muur Brandje
Het onderwerp in dit topic betreft het ingeschatte jaarverbruik op Toon®️.
Dat zie je dus alleen op Toon®️ (straks weer); dat heeft verder niet met een abo op Toon®️ te maken.

Want of je nu wel of niet bij Eneco zit, dat ingeschatte jaarverbruik zie je nooit op de App.
Reputatie 2
Badge +2
Helaas, je ziet het jaarverbuik dus niet, als je geen betaald abonnement hebt.
Beetje jammer weer dat je er dan niks aan hebt. Ik kan hem alleen thuis warmer en zachter zetten en verbruik van de dag zien , en meer kan je er niet mee.

Vind het wel erg karig zo zonder abonnement.
Zelf het weer is betaald!
Dat is goed nieuws..
Helaas denk ik te laat voor mij, ik heb het abonnement reeds opgezegd.

Min puntje is dan wel dat je ook niks meer kan op de app, en hem bedienen, helaas is niet anders.
Zal jaarverbruik ook wel niet kunnen in zien.

Dat is een goeie!
Ik denk eigenlijk dat je dat wèl ziet; pas als je niet bij Eneco zit, zie je het ingeschatte verbruik uiteraard niet.
Reputatie 2
Badge +2
Dat is goed nieuws..
Helaas denk ik te laat voor mij, ik heb het abonnement reeds opgezegd.

Min puntje is dan wel dat je ook niks meer kan op de app, en hem bedienen, helaas is niet anders.
Zal jaarverbruik ook wel niet kunnen in zien.
Graag gedaan Richardo!
Eindrlijk ook m’n wens om meer terug pijltjes (links in de bovenhoek display) ook nu in het menu.
Dus voor het eerst kunnen er weer 2 wensen van m’n lijstje af. Nog veeeeele te gaan, helaas😢
Reputatie 7
Badge +9
Hoi @mAiden

Wij beiden hebben toch aardig gestreden om het geschatte jaarverbruik terug te krijgen!!!!
Nu januari 2019 is het precies 2 jaar geleden dat het ons werd afgenomen. 😡
Vele maanden geleden de toezegging gekregen dat het weer terug zou komen......😀

Nou het is eindelijk zo ver!
In de nieuwste testversie is het weer terug.
Streep aan de balk!👌👌🌟🎉

Wat een fantastisch nieuws Ton !!!
Hopelijk word die update heel snel uitgerold, zodat iedereen weer inzage heeft in hun ingeschatte jaarverbruik!!
Dankjewel Ton, voor het mooie nieuws! 😎
Hoi @mAiden

Wij beiden hebben toch aardig gestreden om het geschatte jaarverbruik terug te krijgen!!!!

Nu januari 2019 is het precies 2 jaar geleden dat het ons werd afgenomen. 😡
Vele maanden geleden de toezegging gekregen dat het weer terug zou komen......😀

Nou het is eindelijk zo ver!
In de nieuwste testversie is het weer terug.
Streep aan de balk!👌👌🌟🎉
Reputatie 2
Badge +2
En zo blijven we wachten tot we een ons wegen.
Wil.je de macht, moeten we massaal opzeggen dan is de kans groter dat ze overstag gaan.

Hopelijk komt het snel terug.
Uiteraard Ricardo!
Gelukkig is de invoering daarvan al goed gekeurd.
Als jouw lijntje en het overleg met de sw beheerders maar effect gaat sorteren en er een “wanneer” uit de bus komt.
Dan is die idiote beslissing van Jan 2017 weer hersteld.
Reputatie 7
Badge +9
Sinds de update van Toon (te wetende: 3.7.x), zijn wij onze jaarverbruik kwijt (het bekende Itje als je bij inschatting ging kijken) .. Wil zeggen dit is niet meer inzichtelijk voor ons Toon-gebruikers..

Persoonlijk vind ik dit een schandelijke zaak.. Deze jaarverbruiken inzien is essentieel ter controle of alles goed is verstuurd naar Toon..

Maak dit weer inzichtelijk voor ons.. Deze Poll liep aan de andere kant, zal ook hier zijn opwachting maken!

Hoi Ricardo, @mAiden

Heb je het andere topic gezien? En dan met name inzake het "Wanneer en Wat"?

https://forum.toon.nl/suggesties-ideeen-en-verbeterpunten-27/wij-zijn-benieuwd-naar-jouw-mening-2220/index4.html#post33242

Ik mag tot hopen dat deze wens als 1e uit de bus mag komen om weer ingevoerd te worden. Vooral ook omdat er "panklaar" m.i. iets in de "ict-kast op de plank" moet liggen.

Ik wilde dit onderwerp daar niet apart benoemen, omdat het ook op de lijst staat.

Ik hoop dat dat overleg zijn vruchten afwerpt Ton. Desondanks heb ik en lijntje uitgegooid. In de hoop dat dat ook beetje meedraagt hierbij.
Reputatie 4
Badge
Ik denk dat we hem terugkrijgen bij toon3? of ben ik dan nog te vroeg 👻 het weghalen van een functie gaat sneller dan 1 goeie functie toevoegen.

Hoi Ricardo, @mAiden

Heb je het andere topic gezien? En dan met name inzake het "Wanneer en Wat"?

https://forum.toon.nl/suggesties-ideeen-en-verbeterpunten-27/wij-zijn-benieuwd-naar-jouw-mening-2220/index4.html#post33242

Ik mag tot hopen dat deze wens als 1e uit de bus mag komen om weer ingevoerd te worden. Vooral ook omdat er "panklaar" m.i. iets in de "ict-kast op de plank" moet liggen.

Ik wilde dit onderwerp daar niet apart benoemen, omdat het ook op de lijst staat.
Reputatie 7
Badge +4
En wie houdt wie aan het lijntje?

Precies Harro!
En dat nu sinds januari 2017......

En het werkt.....

Precies Harro!
En dat nu sinds januari 2017......
Reputatie 7
Badge +4
En versies daarna ook vrees ik. Quby heeft de focus op heel andere ontwikkelingen gehad de afgelopen tijd (thuiswacht, nieuwe functies voor buitenlanders), waarschijnlijk vinden ze de Toon in NL redelijk 'af' en richten ze zich vooral op nieuwe markten om zelfstandig levensvatbaar te kunnen worden los van Eneco.
Reputatie 5
Badge +5
Nou qua de volgende software versie kunnen we vernieuwingen en aanpassing ingeschat verbruik gewoon vergeten.
Reputatie 7
Badge +9
@Allen

Natuurlijk wachten jullie met smart op deze functie. Echter hebben wij nu nog geen verder informatie die we met jullie kunnen delen. Zoals @Toonz goed verwoord is het verstandig om de release notes van de volgende versie af te wachten. Wij als moderaters houden ook contact met Quby over deze ontwikkelingen.

Groeten Chantal

Ik zal om updates blijven vragen. Anders beland dit straks ergens in een la, word nooit meer naar omgekeken.
Reputatie 7
Badge +2
@Allen

Natuurlijk wachten jullie met smart op deze functie. Echter hebben wij nu nog geen verder informatie die we met jullie kunnen delen. Zoals @Toonz goed verwoord is het verstandig om de release notes van de volgende versie af te wachten. Wij als moderaters houden ook contact met Quby over deze ontwikkelingen.

Groeten Chantal
Reputatie 7
Badge +4
Wat we willen zien is de roadmap. Echter zoals eerder gemeld krijgen we die niet.
Punt.

In plaats van hier honderden posts aan te wijden kunnen we ook gewoon afwachten op de release notes van de volgende versie.

Het is trouwens veel te warm om je druk te maken over onze wensenlijst die toch genegeerd wordt door Quby en de onmacht/onwil van Eneco om daar invloed op uit te oefenen.

Kansloze missie vrees ik....
Ook hier heb ik reeds eerder om concrete info gevraagd.
Toezeggingen hebben we al jaren.😴
Geef dan enige uitleg; zo geheimzinnig hoeft het niet te zijn toch?

Wordt het bv een onderdeel van de VC, wat ik zelf vermoed; of komt het weer terug in de statuspagina, zoals vroeger...........
Reputatie 7
Badge +9
Inmiddels zijn we weer 5 dagen zonder ingeschatte jaarverbruik verder..

Wanneer kom die nou terug Eneco/Quby?

Om Vinny nogmaals maar eens te quoten.

Hoi @mAiden
Folkert heeft dit afgelopen week meegenomen in overleg. In het kader van transparantie, kort samengevat:
- Poll is bekend 107/109 JA voor terugkeer
- aandacht vanuit Eneco, aandacht vanuit Quby, overleggen binnen quby
- geen concrete toezeggingen gedaan
- opnieuw in de pijplijn..

Groet Vinny
Reputatie 7
Badge +9
@mAiden @Brandje

Jullie wachten dus ook op het verlossende antwoord 😥.
Ik heb zojuist om duidelijkheid gevraagd wat betreft de functie waar jullie allen op wachten. Jullie horen het meteen zodra we een antwoord hebben ontvangen!

Groet, Urgel

@Urgel

Toezegging dat het terug kom, is er al.
Onder het mom 'Wie A zeg moet ook B zeggen' zal ik niet opgeven, net zolang vechten totdat het terug is.
Blijkbaar is intern de wens ook erg groot (betuig het resultaat van stemming. 107 zeggen Ja, 2 zeggen nee.)

Reageer