Welke vernieuwingen zie je het liefst als eerst? | Eneco Community

Welke vernieuwingen zie je het liefst als eerst?

• 9 september 2014
  • 7 reacties
  • 454 Bekeken

Over vernieuwingen is al veel hier op het forum gesproken.
Maar nu is de kans om het als vrienden van Toon eens op te noemen.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

7 Reacties

Ik heb het al vaker gezegd!
Eneco maak haast met de uitrol van Toon 3.0

Want als thermostaat is er nu een goede stabiele werking; tijd om de blikken ver vooruit te richten!!
Badge
Helemaal mee eens Ton!

De concurrentie zit niet stil, integendeel die gaan flink vooruit.. Neem grote spelers als Apple! Die bereiden zich groots voor op diverse koppelingen voor in en rond het huis. Apple kennende werkt dit gebruiksvriendelijk, is het zeer mooi vormgegeven en is het door en door getest voordat het op de markt komt..
Reputatie 2
Badge
Ik zie graag het waterverbruik opgenomen worden in Toon. Dat is tenminste innovatie en vooruitstrevend durven zijn als Eneco.

(zie ook de poll: https://forum.eneco.nl/suggesties-ideeen-verbeterpunten-113/poll-waterverbruik-watermeter-toon-7547)
Reputatie 2
Badge
Ondersteuning voor Homekit in iOS 8. Zou ideaal zijn om Siri te kunnen gebruiken om thermostaat aan of uit te zetten. In combinatie met Philips Hue en slimme stekkers zou dit perfect zijn! Oxxio is er ook al mee begonnen, dus Toon mag niet achterlopen! http://www.iculture.nl/oxxio-gaat-apples-homekit-ondersteunen/
Beste Toon gebruikers,

Er zijn enkele technische mogelijkheden die ik graag in Toon zou zien verschijnen. Hieronder enkele ideeen:

Watermeter:
Zoals hierboven al beschreven zou het handig zijn om dingen als een watermeter ook te kunnen meten in Toon.

Domotica:
Graag zou ik simpele stekkers zien die ik op afstand in kan schakelen, momenteel zit er een KWH meter in een stekker die ik graag los zou zien dus alleen een meting. Maar ook een stekker met een dimmer erin waarmee ik verlichting op afstand kan dimmen.

Beveiliging:
Ook camera's en PIR melders zouden handig zijn op toon zo zou ik mijn huis op afstand kunnen monitoren en bij onraad kan ik snel iemand inschakelen.

Maar denk ook aan simpele dingen als een deurbel en bijvoorbeeld een raamopener.

Ook zouden diverse functie's beter kunnen, bijvoorbeeld een automatisch bericht als de CV in storing staat op mijn mobiele telefoon.
Reputatie 7
Badge +7
Ik zie als eerste de monitoring van mijn zonnepanelen op Toon .
belooft door Eneco al in den beginne van Toon. !!!
maar tot op heden nix nada.

water meter zie ik het nut nog niet van in , maar als de water meter aangepast / vernieuwd word is dat handig.
b.v.b druk meter van de c.v. ook niet die lees ik af op het metertje in de douche
domotica zeker wel .
beveiliging enz enz valt onder domotica.
deurbel :?
raam opener domotica toch ?
cv in storing melding op telefoon , zeker wel.
Reputatie 3
Badge
Ik zie graag de tablet interface op de website toonopafstand.eneco.nl