vraag

Water bij vullen

Reputatie 2
Badge +1
  • Energiekeling (level 11)
  • 38 reacties
Misschien is hier al eens wat over geschreven maar ik kan het zo gauw even niet vinden, is er een manier om via de toon de zien of je water moet bij vullen in je cv installatie?

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +7
Waterdruk ga je zonder hobbyen niet inzichtelijk krijgen op Toon.
Toon zal je pas attenderen op vullen van je ketel, als deze in storing is geslagen, nee deze optie is er niet. Je zal echt zelf naar de ketel moeten lopen, om je druk te controleren.
Reputatie 6
Badge
@Bram

Als de CV ketel een melding geeft dat het water bijgevuld moet worden kan je dat zien op Toon. Vul wel je CV profiel in op Toon bij de optie CV Ketel.
Zo kan Toon je ketel nog beter in de gaten houden.

Groeten Chantal
Reputatie 7
Badge +7
Over ter gelijk posten gesproken @Wrangler ? ?. Dat ging letterlijk en figuurlijk tegelijk.
Reputatie 2
Badge +1
Die heb ik helemaal ingevuld, maar ik kan daar geen informatie vinden hoeveel de waterdruk is
Dan heb je het goed gedaan, en heb je geen storing.😉
Reputatie 7
Badge +7
Bram wrote:

Die heb ik helemaal ingevuld, maar ik kan daar geen informatie vinden hoeveel de waterdruk is

Bij je vulpunt zal een Waterdruk meter moeten zitten, dit kan ook een analoge zijn met een rode en zwarte pijl.
Reputatie 5
Badge +1
dat is voor mij nieuw dat Toon aangeeft wanneer ik water moet bijvullen zoals
@Wrangler zegt.

maar idd in Toon kan je niet vinden wat je cvdruk is dan zal je naar je ketel moeten lopen.

ik en vele anderen hebben hier al om gevraagd of dit op Toon kan worden gemaakt sterker nog het zit al in Toon moet alleen zichtbaar worden gemaakt

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen