Verticale interface Toon | Eneco Community
vraag

Verticale interface Toon

• 28 december 2014
  • 6 reacties
  • 349 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 0 reacties
Al geruime tijd heb ik het idee dat er veel huishoudens zijn waar de Toon beter tot zijn recht komt qua ruimte als er ook een verticale interface wordt aangeboden.

De thermostaat hangt vaak naast de deur waar ook veel andere opjecten zoals boekenkasten etc te vinden zijn.
Door naast de horizontale interface een verticale aan te bieden kan er veel ruimte bespaard worden.

Zijn er meer mensen die een verticale interface op de Toon prettig zouden vinden?

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

6 Reacties

Ik zou een verticale interface verfoeien. Nu een Toon in de breedte, dat geeft een perfecte zichtmogelijkheid en bediening.
Als mijn Toon in de verdrukking kwam en Toon daardoor ook slechter functioneert, zou ik Toon simpel weg een stukje verplaatsen.
Reputatie 3
Badge
ik denk voor somige huishoudens wel een verbetering maar of het echt mooi staat .
Hoi Pieter,

Je bent leuk aan het fröbelen geweest.
Ik blijf het geen gezicht vinden en ik blijf zeggen verplaats je Toon dan maar. Hoe vrijer Toon hangt hoe beter Toon zal functioneren qua thermostaat uiteraard he.
Reputatie 3
Badge
Ja klopt Brandje

Maar ieder zijn ding toch 😉 de een vind het horizontaal mooier en dan andere verticaal.

Dat de optie beschikbaar kan worden gemaakt is natuurlijk altijd leuk.
Hoi Pieter,

Klopt in de horizontale modus vind ik ook dat Toon er erg mooi uit ziet.
Ik denk dat de verticale modus nooit zal komen ivm de zware grafische belasting van de hardware.
Die capaciteit kan beter aan aanvullende zaken besteedt worden.
In een tijd dat bijna alles groter en duidelijker en krachtiger moet worden,
lijkt mij een verticale Toon geen oplossing.
Juist het duidelijk kunnen aflezen vanaf de bank,
en het openen van de gehele tabbladen op een venster spreken mij aan.