Vergelijk jij jouw verbruik wel eens met anderen? | Eneco Community

Vergelijk jij jouw verbruik wel eens met anderen?

• 26 februari 2015
  • 11 reacties
  • 401 Bekeken

Reputatie 4
Badge
  • Community manager Toon (tijdelijk)
  • 137 reacties
Als Toon-gebruiker neem jij waarschijnlijk je eigen verbruik onder de loep om te kijken of er besparingen mogelijk zijn. Maar vergelijk je jouw verbruik ook wel eens met dat van vergelijkbare huishoudens of vrienden? In het filmpje hieronder vertelt Toon-gebruiker Martijn over zijn ervaringen met de vergelijkfunctie en wat voor nieuwe inzichten het hem geeft.

https://www.youtube.com/watch?v=VlCkE8RHukg

Heb jij al een vergelijkingsvriend? Zo ja, wat doen jullie om samen bewuster met energie om te gaan? Zo nee, kijk dan eens in dit topic om alvast wat Toon-vrienden te zoeken en elkaar uit te nodigen voor de vergelijkfunctie: http://wqd.nl/OQzgO

Veel succes en ik ben benieuwd naar jullie verhalen!

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

11 Reacties

Reputatie 3
Badge +3
nog geen vergelijkingsvriend. Zou dat wel eens willen uitproberen ?
Ik heb nog niemand lijkt me wel leuk. Wij gebruiken we veel meer stroom dan andere zegt de toon.
Reputatie 4
Badge
Hoi Bernard en (welkom op de community!) P. Krapman,

Binnen mijn vergelijkfunctie op Toon heb ik nog ruimte om met twee huishoudens te vergelijken. En het lijkt me leuk en goed om juist ook met community leden te gaan vergelijken; zo kunnen we elkaar een beetje uitdagen en ook ervaringen uitwisselen. Bijvoorbeeld hier op de community! 🙂 Dus: als jullie het leuk vinden om te gaan vergelijken met mij, stuur me dan even een privébericht. Dan reply ik met mijn displaycode en postcode zodat we elkaar kunnen toevoegen!

Groeten, Marco
Lijkt mij ook wel leuk....
Volgens toon doe ik het goed in vergelijking met wat Eneco verwacht wat ik zou verbruiken, maar vergelijken met anderen lijkt me ook wel leuk en nuttig....
Reputatie 3
Badge +3
MarcoG , PB gestuurd
Waar vindt ik je pb.
Gebruik het een paar keer per week om te kijken hoe anderen het verbruik hebben. Zeker bij weersomschakeling

Ook hier is er nog steeds plaats vrij voor vergelijk
Ik zou dit graag willen uitproberen
Ik zou dit graag willen uitproberen dus zoek personen met dezelfde huishouden als mijzelf: 3 volwassenen
Gebruik het een paar keer per week om te kijken hoe anderen het verbruik hebben. Zeker bij weersomschakeling

Ook hier is er nog steeds plaats vrij voor vergelijk
Mag ik mij bij jullie aanmelden? welke gegeven hebben jullie van mij nodig?
Waar vindt ik je pb.
Als je op de naam van iemand klikt dan kom je op een pagina waar je een bericht naar die persoon kan sturen..

@jan je nr wat begint met Eneco-001- en postcode.
Doe dat wel ff via een PB