Verbruik vrienden zien in de Toon app | Eneco Community
vraag

Verbruik vrienden zien in de Toon app

• 5 januari 2016
  • 2 reacties
  • 109 Bekeken

Het lijkt me leuk en handig om het verbruik van vrienden te zien in de app. Ik vind het vergelijken fijn. We hebben een hoek huis en mijn schoonzus ook. Zij heeft ook toon en is een toon vriend. Toon hangt alleen niet heel handig dat ik er veel op kijk. Ik doe veel via mijn telefoon. Alleen daar kan ik het niet op terug vinden. Lijkt me een handige suggestie!

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

2 Reacties

Badge +5
Het lijkt me leuk en handig om het verbruik van vrienden te zien in de app. Ik vind het vergelijken fijn. We hebben een hoek huis en mijn schoonzus ook. Zij heeft ook toon en is een toon vriend. Toon hangt alleen niet heel handig dat ik er veel op kijk. Ik doe veel via mijn telefoon. Alleen daar kan ik het niet op terug vinden. Lijkt me een handige suggestie!

Het is aan te bevelen je wensen in het juiste topic te zetten zodat je ook werkelijk onder de aandacht komt.
Ingaande op je wens lijkt het me vwb privacy niet dat er veel belangstelling zal zijn om verbruik met elkaar te delen, dat is mijn idee.
Oh sorry! Ik dacht dat ik het bij suggesties moest zetten... Waar kan ik het beter neerzetten. Ik begrijp je betreft privacy maar als je vrienden uitnodig of accepteer dan geef of krijg je toestemming hun verbruik te zien, alleen ik zou het ook graag in de toon app kunnen zien.