Vakantieprogramma op afstand aanpassen | Eneco Community
vraag

Vakantieprogramma op afstand aanpassen

• 28 februari 2015
  • 3 reacties
  • 217 Bekeken

Wordt het in de nabije toekomst mogelijk gemaakt een thuis ingesteld vakantieprogramma aan te passen via de app van Toon op Afstand op tablet en/of smartphone?

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
Beste K.J. Brouwer,

Leuk dat je ook de weg naar het forum hebt gevonden. Via Toon op Tablet kun je je programma aanpassen via Thermostaat ->Weekprogramma.
Via Toon op afstand is dit (nog)niet mogelijk.

Groet,

Folkert
Dank U zeer. Ik heb Toon op Tablet geinstalleerd op mijn iPad; ik had tot dusverre alleen Toon op Afstand. Nu zie ik hoe ik het weekprogramma kan beinvloeden, maar nog niet hoe ik een ingesteld vakantieprogramma op afstand kan wijzigen, met name vervroegd beeindigen. Kunt U me dat ook nog uitleggen? Alvast dank daarvoor
Dank U zeer. Ik heb Toon op Tablet geinstalleerd op mijn iPad; ik had tot dusverre alleen Toon op Afstand. Nu zie ik hoe ik het weekprogramma kan beinvloeden, maar nog niet hoe ik een ingesteld vakantieprogramma op afstand kan wijzigen, met name vervroegd beeindigen. Kunt U me dat ook nog uitleggen? Alvast dank daarvoor

Als je de App hebt gestart, zie je in de linkerbovenhoek 3 horizontale streepjes.
Klik hierop; klik op Thermostaat; onderaan zie je de vakantiemogelijkheid.