Uitkomst ‘Toon van de Toekomst’ prijsvraag | Eneco Community

Uitkomst ‘Toon van de Toekomst’ prijsvraag

• 20 juni 2017
  • 6 reacties
  • 255 Bekeken

Reputatie 4
Badge
  • Community manager Toon (tijdelijk)
  • 137 reacties
In de Toon nieuwsbrief van april deden we een oproep om ‘jouw Toon van de Toekomst’ met ons te delen. We werden verrast door de vele enthousiaste inzendingen. Maar liefst 8500 Toon-gebruikers lieten een reactie achter.

De ideeën die we hebben ontvangen voor Toon waren zeer divers, maar er waren ook wat trends te ontdekken:

Zo werd Toon vaak als ‘het hart van het huishouden’ genoemd. Of een ‘digitale butler’ die jouw woning en je huishouden in de gaten houdt.

De meer duurzaam ingestelde Toon-gebruikers willen met Toon nog meer energie kunnen besparen, door bijvoorbeeld zelf energie te produceren en dit te delen met anderen.

En de ‘techies’ onder ons hadden leuke ideeën om allerlei gadgets aan Toon te koppelen, zoals luchtverfrissers, bewegingssensoren, geofencing, camera’s, wasmachines en tosti-apparaten.

Al deze 8500 ideeën vormen een belangrijke inspiratiebron voor onze ontwikkelaars, die elke dag bezig zijn Toon nog slimmer en leuker te maken. We danken dan ook iedereen voor het delen van zijn of haar toekomstvisie voor Toon. De 25 winnaars hebben inmiddels hun Philips Hue lampen ontvangen.

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +9
Gefeliciteerd winnaars.. Helaas buiten de boot gevallen. Ik hoop dat er wat met de ideeën word gedaan, zou mooi zijn.
Reputatie 7
Badge +8
8500! Dat geeft maar aan dat er genoeg te sleutelen valt aan de huidige Toon of te ontwikkelen voor een nieuwe generatie. Ik ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen!
Reputatie 6
Badge +4
Tosti-ijzer, dan ook Nespresso. 🙂
Hoi Marco,

Ik had geen flauw idee, dat er zo veel reageerd hebben. Dus dit leeft toch behoorlijk onder de Toon®️ eigenaren.
Dat doet me plezier en nu hoop ik dat er ook ideeën uit deze groep geselecteerd worden en aan Toon®️ gekoppeld zullen worden.
Reputatie 3
Badge
Toen nog geen prijsverhoging aangekondigd anders weet ik niet of die getallen er dan ook waren geweest !!!

Ps das alleen een toevoeging mij maakt prijsverhoging niet uit , het is toch al te duur allemaal LOL
Gewoon de aangekondigde toevoegingen afwachten, toch? Wie weet vind je het wel waard.......
Bevalt het niet dan zeg je je abo gewoon op!
Je hebt de tijd tot 1-10 alvorens de verhoging ingaat.
Zonder abo werkt Toon nog steeds prima als thermostaat.

Reageer