Toon vrienden | Eneco Community
vraag

Toon vrienden

• 20 juni 2015
  • 6 reacties
  • 218 Bekeken

Is het niet mogelijk om Toon te koppelen aan adresboeken van social media, zoals LI, twitter of Google. En dat Toon herkent of deze personen een Toon gebruiken. Nu moet ik dit handmatig doen en telkens navragen of men een Toon heeft.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

6 Reacties

Badge +5
Waarom zou je dan willen weten of iemand Toon heeft? Is het forum niet genoeg? Voor mij hoeft dat niet van iedereen alles weten.
Reputatie 3
Badge
Waarom zou je dan willen weten of iemand Toon heeft? Is het forum niet genoeg? Voor mij hoeft dat niet van iedereen alles weten.

Jij misschien niet, maar iemand anders kan er wel behoefte aan hebben natuurlijk.

Mij lijkt het ook wel een betere oplossing via facebook dan dat je iedereen moet vragen of hij/zij toon heeft.
Badge +5
Deze vraag is volgens mij nieuw op dit forum waar erg veel leden een Toon hebben en je dus ook hier die mensen makkelijker kunt benaderen en info kunt uitwisselen.
Niet iedereen is gecharmeerd van Facebook en Twitter omdat privacy er een andere prioriteit heeft. Vandaar, als het aan mij ligt zal ik Toon bezitters op FB of Twitter nooit willen benaderen. En mijn contactgegevens niet verspreiden aan die 2 media. Maar ja, ieder zijn mening, toch? 😉
Reputatie 3
Badge
Deze vraag is volgens mij nieuw op dit forum waar erg veel leden een Toon hebben en je dus ook hier die mensen makkelijker kunt benaderen en info kunt uitwisselen.
Niet iedereen is gecharmeerd van Facebook en Twitter omdat privacy er een andere prioriteit heeft. Vandaar, als het aan mij ligt zal ik Toon bezitters op FB of Twitter nooit willen benaderen. En mijn contactgegevens niet verspreiden aan die 2 media. Maar ja, ieder zijn mening, toch? ;)

Tuurlijk leuk, maar ik vergelijk liever me verbruik met mensen die ik in het echt ken. (Ik heb ook alleen maar mensen die ik ook daadwerkelijk ken op Facebook)
Dus voor mij zijn juist de mensen hier die ik niet ken 😉
Badge +5
Niet iedereen is gecharmeerd van Facebook en Twitter omdat privacy er een andere prioriteit heeft. Vandaar, als het aan mij ligt zal ik Toon bezitters op FB of Twitter nooit willen benaderen. En mijn contactgegevens niet verspreiden aan die 2 media. Maar ja, ieder zijn mening, toch? ;)

Tuurlijk leuk, maar ik vergelijk liever me verbruik met mensen die ik in het echt ken. (Ik heb ook alleen maar mensen die ik ook daadwerkelijk ken op Facebook)
Dus voor mij zijn juist de mensen hier die ik niet ken ;)

Zou je dan niet graag willen zien dat men in het Eneco profiel het bezit van Toon en Vrienden als keuze kan aanvinken zoals in Facebook?
Reputatie 4
Badge +4
@H.Toering,

Welkom op de Community. Leuk dat je meedenkt over de ontwikkeling van Toon. Er zijn geen plannen om Toon de koppelen aan de adresboeken van social media platforms. Zoals je ziet in de reacties zijn de meningen hierover verdeeld. 🙂 Wel geef ik jouw idee door aan de afdeling die verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van Toon. Wellicht wordt het meegenomen voor de ontwikkeling van Toon in de toekomst.