Toon-tester: Waterverbruik | Eneco Community

Toon-tester: Waterverbruik

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

112 Reacties

Het is als warmwater gebruikt moet dat evenredig zijn met het
gasverbruik en dat is het probleem
Daarom is het teruggedraaid

Bij mij is de boel de 23e gestopt met weergave, het is nu allemaal leeg. De grafieken vwb verbruik warm water en en kosten warm water passen meestal niet op elkaar. Er is ook nauwelijks begeleiding en geen feedback op de opmerkingen en dat is jammer. Deze test leverd weinig goede resultaten op.

Hoi Theo,

Dat is jammer om te horen.
Bij jou ook al. Zou het dan gedoemd zijn te mislukken......
Of denk je dat ef nog aan gesleuteld gaat worden??
Badge +5
Het is als warmwater gebruikt moet dat evenredig zijn met het
gasverbruik en dat is het probleem
Daarom is het teruggedraaid

Bij mij is de boel de 23e gestopt met weergave, het is nu allemaal leeg. De grafieken vwb verbruik warm water en en kosten warm water passen meestal niet op elkaar. Er is ook nauwelijks begeleiding en geen feedback op de opmerkingen en dat is jammer. Deze test leverd weinig goede resultaten op.

Hoi Theo,

Dat is jammer om te horen.
Bij jou ook al. Zou het dan gedoemd zijn te mislukken......
Of denk je dat ef nog aan gesleuteld gaat worden??

De coaching is niet zoals het hoort, te traag op gang en tijdens de test geen feedback. Tot nu toe slechts een of twee dagen dat grafieken op elkaar lagen dus of er gesleuteld gaat worden? Er zal dan een andere wind moeten waaien, het lijkt erop dat men druk is met andere zaken. Ik heb er weinig vertrouwen in tot nu toe.
Reputatie 2
Badge
Ik hoop dat ze dit snel uitbreiden naar andere regio's 🙂

Brabant Water, graag!
Reputatie 7
Badge +8
We zijn weer een maand verder. Hoe gaat het met de test?
Ik hoop dat ze dit snel uitbreiden naar andere regio's 🙂

Brabant Water, graag!

Kom maar op met Overijssel :?
Badge +5
We zijn weer een maand verder. Hoe gaat het met de test?

De test is vroegtijdig stuk gelopen de resultaten waren niet goed.
Als ik me niet vergis komt er een herkansing.
Hoe Theo,

Begrijp ik nu goed dat de hardware weer ingeleverd moest worden?
Krijg je dus tzt nieuwe hardware?
Zodat met name het warme water verbruik beter gecommuniceerd wordt met de opnemer op de water meter?
Badge +5
Hoe Theo,

Begrijp ik nu goed dat de hardware weer ingeleverd moest worden?
Krijg je dus tzt nieuwe hardware?
Zodat met name het warme water verbruik beter gecommuniceerd wordt met de opnemer op de water meter?

Hoi Ton, de hardware is ingeleverd en communicatie met de coaches was er tijdens de test niet.
De resultaten van warm water overzicht in de grafieken klopten niet, de beide grafieken waren verschillend vwb moment van warm water gebruik en kosten.
Correspondentie daarover tijdens de test werd niet beantwoord en na een lange tijd van uitblijven van data in de weergave bleek dat de proef was beëindigd zonder dat ik dat wist. Mail had ik daarover niet gehad. Toen las ik dat de hardware ingeleverd kon worden. Tijdens de test met de adapter vond ik mijn WiFi bruikbaarheid, snelheid, erg beperkt.
Het was eenweg communicatie, het is dat er nu op het forum informatie uitgewisseld wordt, dat is sinds het bericht dat de adapter ingeleverd kon worden afgerond met de medeling dat er een nieuw vervolg komt. Daarna niets meer.
Mijn persoonlijke mening is dat er te weinig aandacht en misschien voorbereiding is geweest gezien de hobbels vooraf met email verkeer en instel-issues.
We zien wel.
Hoi Theo,

Top dat je nog even een relaas geeft.

Meer dan treurig hoe er met je als tester wordt omgesprongen.
Getuigd van slecht vakmansschap van het testteam, terwijl jullie als gratis werkers in het veld die info wel verdienen!!
Badge +5
Hoi Theo,

Top dat je nog even een relaas geeft.

Meer dan treurig hoe er met je als tester wordt omgesprongen.
Getuigd van slecht vakmansschap van het testteam, terwijl jullie als gratis werkers in het veld die info wel verdienen!!

Misschien ontbreekt het ook aan vakmanschap maar tegenwoordig wordt er erg veel verwacht van medewerkers en dat werkt dit soort dingen in de hand nog los van de stress die het met zich meebrengt.
Badge
Was wel een mooi apparaat maar helaas werkte het niet naar behoren
Bij mij heeft de watermodule nooit gewerkt, ik heb dit kenbaar gemaakt via e-mail, één keer een reactie gehad waar ik niets mee kon, nogmaals gemeld.... de recatie daarna was, of ik alles retour wilden zenden. En ze zouden nog contact met mij opnemen. Het zou fijn geweest zijn als de app op de telefoon had gewerkt. Maar mijn voorkeur zou zijn geweest, als deze watermodule geïntegreerd zou zijn geweest op de TOON.