Toon Terug naar home scherm | Eneco Community
vraag

Toon Terug naar home scherm

• 25 november 2014
  • 8 reacties
  • 254 Bekeken

Reputatie 3
Badge
Waarom gaat de Toon niet na een aantal seconde terug naar het home scherm als je op het tablad stekkers zit bijv.

graag een instelling toevoegen zodat je dit kan veranderen eventueel met de desgewenste in te te stellen vertragingstijd.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

8 Reacties

Daar is reeds eerder (een maandje geleden, dacht ik) een duidelijk antwoord van de moderators op gekomen.
Elke verandering naar een tab blad zorgt dat er niet naar het homescherm (automatisch) terug gekeerd wordt. Dat is een bewuste keuze van Eneco/Quby!

En ik persoonlijk vind dat ook prettig, want ik kies vaak voor zo'n tabblad en blijf dan bewust wat langere tijd van dat tab blad gebruik maken.
Reputatie 3
Badge
Dat topic heb ik dan gemist denk ik zal is zoeken op de term in het zoekvenster.

Jammer dat Eneco/Quby daar niks in ziet (voor de mensen die daar intresse in hebben)

Maar als je het menu in gaat dan kan Toon in eens wel na een aantal seconde terug naar het Home scherm.

Vind dat ze er dan ook wel een optie voor de tabladen voor in kunnen zetten.!

Ik dacht en verbeterpunt voor onze lieve Toon 🆒
Hoi Pieter,

Verbeterpunten aandragen is natuurlijk altijd goed, maar n.a.v. het eerdere antwoord, had ik daarvoor amper nog door dat het verschil in het soort scherm zat en met de uitleg begreep ik dus beter waarom men deze keuze bewust bij de tab-bladen had gemaakt.

Toen bleek ook pas bij mij dat ik juist bij de tab-bladen koos om zo'n scherm nooit te laten terug keren naar home. Ik moest bewust op home drukken. Probeer het bij jezelf ook eens uit.......
Reputatie 3
Badge
@brandje waar zie je de vorige discussie hier over dan.
ik heb er naar gezocht maar kan het niet vinden .
Ik heb net zelf ook even gezocht, maar het is ondoenlijk gezien de vele hits op het woord tab.

Gewoon even een reactie van bv Danielle afwachten, want ik weet bijna zeker dat zij dat in dat topic meldde.
Voor de zekerheid vraag ik het haar ook even via een pbtje.
Reputatie 7
Badge +6
@Pieterzegwaard en @Brandje,

Ik verwijs jullie graag naar dit topic, er is inderdaad eerder over gesproken. Er staat een uitleg bij.
Weten jullie zo voldoende?
Reputatie 3
Badge
@danielle bedankt voor de terug koppeling.

Maar kan dit niet als optie toegevoegd worden in een van de toekomstige update's
zodat je zelf kan kiezen of een tab blijft staan pf vamzelf terug keert na een aantal zelf ingestelde seconden ?
@Pieterzegwaard en @Brandje,

Ik verwijs jullie graag naar dit topic, er is inderdaad eerder over gesproken. Er staat een uitleg bij.
Weten jullie zo voldoende?

Hoi Danielle,

Perfect; ik wist het wel en wist zelfs dat jij daar op gereageerd had.

Hoi Pieter,

Je ziet jij "vraagt en wij (Danielle in het bijzonder) draaien"

Ook merkt ik dat de tijd wel vliegt; ik dacht een maandje, maar het was even langer.......