vraag

Toon op radiator of vloerverwarming

Reputatie 1
Badge
  • Energiekeling (level 11)
  • 43 reacties
Wij wonen sinds kort in dit huis en hebben in de woonkamer met open keuken verschillende verwarmingen, in de keuken een designradiator en in de woonkamer een convectorput en vloerverwarming. Wat kan ik nu het beste in Toon instellen radiator of vloerverwarming?

4 Reacties

Reputatie 6
Fraaie combinatie.
Een convector doet 't pas goed als-ie echt heet water toegediend krijgt, en vloerverwarming is juist een lagetemperatuurverwarming. Een radiator zit daar een beetje tussenin. Ik denk dat je het beste de custom optie kunt kiezen (zelf maximum temperatuur en aanwarmsnelheid instellen, vooral de laatste niet te hoog) en dan een beetje gaan spelen met de instellingen om e.e.a. goed te krijgen.
Reputatie 1
Badge
Bedankt voor je reactie firechief. Vloerverwarming en Toon zijn allebei behoorlijk nieuw voor me. Ik snap hoe ik vloerverwarming moet kiezen in Toon. Daarnaast staat de aanvoerthermostaatknop van vloerverwarming op 50 gr en de pompschakelaar op 35. Hoe ik het customgedeelte in Toon moet instellen daar heb ik geen enkel idee bij
Reputatie 6
Met custom bedoel ik de handmatige instelling van temperatuur en aanwarmsnelheid. Zit in hetzelfde scherm als de keuze voor radiatoren of vloerverwarming.
Reputatie 1
Badge
Oke dat heb ik gevonden. Maar hoe kan ik dat het beste instellen?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen