Toon mag best wat slimmer worden | Eneco Community

Toon mag best wat slimmer worden

• 13 december 2017
  • 32 reacties
  • 1807 Bekeken

Toon eerste bericht

32 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Goedemorgen,

Wat goed dat je jouw mening met ons deelt. Gelukkig kan ik je gerust stellen, want een bedrijfsuitje niet gefinancierd door onze klanten en al zeker niet met de kosten van het Toon abonnement. Er zijn nog meer ontwikkelingen onderweg en één daarvan is de verspillingschecker.

Groet, Audrey

Bedankt voor je reactie. Het helpt soms om dingen wat stellig neer te zetten om een reactie te krijgen.
Ik begrijp ook zeker dat er zoveel kanten aan een verhaal zitten (maar betalen jullie echt het uitje uit privégeld?), maar zie ook mijn reactie hierboven op Brandje. Het tempo is echt laag en functies die je toch zou verwachten op een thermostaat blijven uit en dat is oprecht jammer!

@RvD
Bedankt voor jouw snelle reactie. We doen er alles om aan wensen en verzoeken van onze klanten te voldoen, maar helaas lukt dat niet altijd met de snelheid en verwachting die klanten hebben. Daarom zijn we al trots op de mogelijkheden die Toon op dit moment mogelijk maakt en wat er op de planning staat.

Groet, Audrey
Iets te stellig schetsen om een reactie te krijgen is wat overbodig.
Zeker als het ook nog kracht doet aan waarheidsvinding. Ook op normale iets genuanceerde reactie krijg je gewoon antwoord.

Sommigen denken dat Toon een toverdoos is of een complete computer en alles maar mogelijk is.
De rek is er duidelijk uit.
Behalve wat uiteraard in de planning wel staat.

Wil je iets wat Toon niet heeft of op korte termijn niet in de planning ligt, dan ga je gewoon naar de concurrent, want er is voor elk wat wils.

Wil je bv slimme thermostaatkranen dan laat je Toon gewoon links liggen en richt je je op Tado of EvoHome.

Zo simpel is het.
Reputatie 4
Badge +1
Daar gaan we weer!
Reputatie 1
Badge +1
Niet zo'n fraai topic, sta aan het begin naar domotica, zo aan sommige antwoorden te lezen is Toon niet zo'n beste keus straks een opvolger blijven we zitten met oud onbruikbaar spul
Niet zo'n fraai topic, sta aan het begin naar domotica, zo aan sommige antwoorden te lezen is Toon niet zo'n beste keus straks een opvolger blijven we zitten met oud onbruikbaar spul

Hoi @Bout,

Als je denkt aan thermostaat kranen dan zou ik zeker niet voor Toon gaan.
Daar zijn bij de concurrentie veel meer en betere keuzes. De voorbeelden staan eerder genoemd.

Wat je bedoelt met onbruikbaar spul blijven zitten snap ik ff niet.
Reputatie 4
Badge +1
Denk dat er hier gewoon voor de beurt praten over iets wat ze niet weten maar denken.
Van Eneco hoor je niets dat er een nieuwe komt.
Nu word de indruk gewekt dat de rek er uit is, welke rek zou er uit moeten zijn dan?

Vind jammer dat het zo moet gaan.
Ben best tevreden met Toon, al er iets is of was word je steeds netjes geholpen.
Reputatie 1
Badge +1
Denk dat er hier gewoon voor de beurt praten over iets wat ze niet weten maar denken.
Van Eneco hoor je niets dat er een nieuwe komt.
Nu word de indruk gewekt dat de rek er uit is, welke rek zou er uit moeten zijn dan?

Vind jammer dat het zo moet gaan.
Ben best tevreden met Toon, al er iets is of was word je steeds netjes geholpen.

Het is niet denken, maar er word straks een opvolger gelanceerd die waarschijnlijk meer kan en zelfs misschien echt slim word (daar weet ik niet zoveel van).
Maar we leven in een snel veranderende wereld ik heb de Toon idd een jaar of 5 geleden gekregen en hem als thermostaat gebruikt, de laatste tijd met de reclame's van eneco toch eens over na gedacht en maar een abonnement genomen want "De Toon is Slim" volgens het veelvuldig uitgezonden spotje, Het topic lezende ga ik daar toch aan twijfelen, met app schakelende lampen en camera die de tuin bewaakt heb ik al zo lang enige nieuwe voor mij is realtime uitlezen wat de energie kost en opbrengt. Maar voor ik heel veel lampen stekkers van ruim 60 euro ga kopen die met Toon samenwerken probeer ik uit te vinden wat mijn resultaat is/word. En dan is die 4,50 euro per maand op langere termijn best een bedrag waar je in deze tijd veel voor terug mag verwachten meer dan deze (oude) versie schijnbaar ondersteund
Alles natuurlijk op basis van wat er hier over geschreven word.
Voorbeeld de functie vergelijk, daar moet je "vrienden" 🤔 voor hebben anders werkt het niet.
Je zou ook een keuzelijst kunnen maken waar de mensen de meest passende uit kunnen kiezen voor een vergelijk. Helaas heb ik geen "vrienden" (op dit vlak)

Reageer