Toon: Lamp tijdschakeling | Eneco Community
vraag

Toon: Lamp tijdschakeling

• 24 februari 2019
  • 5 reacties
  • 205 Bekeken

Is het mogelijk nu Domitcz niet meer met TOON kan samenwerken dat Essent nu in de Toon een tijdschakeling gaat maken ? Ik maakte namelijk via Domitcz gebruik om de gekoppelde lampen op tijdstippen aan en uit te laten gaan.
Ik ben er namelijk helemaal niet blij mee dat ik nu handmatig mijn lampen moet schakelen, niet handig als je van huis bent.

5 Reacties

Ik begrijp niet hoe je ziet dat Essent een tijdschakeling kan gaan maken.........
Voor tijdschakeling kan je gewoon de App Olisto gebruiken, alleen is een Toon abo voor extra uitbreidingen dan wel vereist.
En een Toon abo is onafhankelijk van de leverancier.
Het is onder forumgebruikers een grote wens dit in toon werkend te hebben. Tot op heden heeft quby hier niets mes gedaan?.

je kunt hiervoor gebruikmaken van olisto. Hier kun je onbeperkt schema’s aanmaken ect.
@Brandje en @eneco volgens mij zou Eneco/toon een tegeltje kunnen maken met een tijdschakeling voor je gekoppelde lampen. Je kan immers toch ook een tijdschakeling instellen voor je verwarming. Ik betaal genoeg abbo kosten voor de Toon. Maar goed ik zal eens kijken naar de app die dit ook zou kunnen. #omslachtig
Dat kan je vergeten, want dat "gevecht" met Eneco/Quby hebben we 4 jaar gevoerd, sinds dat de slimme stekkers op Toon beschikbaar kwamen.
Nu Eneco/Quby een samenwerking met Olisto is aangegaan, kan je die toevoeging wel vergeten.
En omslachtig valt wel mee, wat je vroeger met Domoticz deed (ook een omweg dus) doe je gewoon nu met Olisto, maar je zal zien met veel meer mogelijkheden. Denk hierbij aan geofencing.
En ook buiten de deur schakelen uiteraard, maar dat kan/kon via de App Toon op Afstand ook al.😃
@Brandje dank je wel voor je snelle reactie. #dank

Reageer