vraag

Toon kan pas 12/11 geplaatst worden!

Ik heb afgelopen dinsdag (30 Oktober) een 4 jarig contract afgesloten bij Eneco. De medewerker gaf aan dat de Toon nog diezelfde dag geplaatst kon worden. Alle dagen niets vernomen. (Bellen is ook geen optie want je bent zo 48 minuten verder..!) Zojuist een link ontvangen om een afspraak te maken om de Toon te laten plaatsen. Kan pas vanaf zaterdag 10 november 17.00 uur (alhoewel, als je daarvoor kiest, werkt het programma niet). Nu een afspraak gemaakt voor maandag 12 november om 17.00 uur.
Tot die tijd dus geen verwarming!!!
Gaat Eneco vaker zo met haar vaste klanten om?????

2 Reacties

Je hebt toch gewoon je oude thermostaat nog?
Reputatie 5
Badge +2
Goedemorgen @A. van Veen,

Goed dat je dit laat weten!

Ik zie pas bij het lezen van de aantekeningen wat er echt aan de hand is.
Als je namelijk een nieuwe aanvraag doet zou de verwerkingsperiode niet zo van belang zijn. Ik snapte ook niet de referentie naar het geen verwarming hebben.

Blijkbaar is er iets aan de hand met je Toon en heeft mijn collega dit creatief voor je willen oplossen. Prima natuurlijk, maar de reparatie moet wel voorop komen.

Wil je mij een privé bericht sturen met je telefoonnummer? Dan pas ik het het een en ander aan en zorg er voor dat de planning zo snel mogelijk contact met je opneemt.

Groet, Vincent

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen