Toon en nieuw maandtermijn geen melding als text. | Eneco Community

Toon en nieuw maandtermijn geen melding als text.

• 13 september 2017
  • 3 reacties
  • 148 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
Sinds gisteren heeft Toon een nieuw maandtermijn toegewezen gekregen naar aanleiding van de jaarnota. Ik kon hier pas achter komen toen ik op het energie tabel klikte deze naar "maanden" zette en dan op het i icoontje, daarna kwam er een pop-up dat Toon nieuwe termijn gegevens had ontvangen en Toon daar direct op is aangepast.

Waarom komt dit niet als tekst op het scherm zoals die tekst dat je het beste even je ketel kan controleren voor de winter? ik denk dat dit zulk belangrijk nieuws is voor gebruikers dat je dat prominent meld.

3 Reacties

Reputatie 6
Badge +7
Ik denk dat het inderdaad erg handig zou zijn ... Als je een nieuw maandtermijn krijgt toegewezen dat je nu inderdaad een berichtje in de tekstbalk zou moeten ontvangen dat dit ook daadwerkelijk gebeurt is ...
Reputatie 7
Badge +9
Dit is waarom onder andere ik mij ingeschatte jaarverbruik weer inzichtelijk wil hebben.. Buiten het feit dat het veelvoudig misgaat (vorig jaar hebben ze 3x moeten pushen voordat alles klopte)

Maar zo heb je ook direct een controle middel.
Reputatie 7
Badge +6
@marcel234

Dank voor je suggestie. Ik heb de software ontwikkelaars op de hoogte gesteld van dit topic.

Reageer