beantwoord

Toon en Google Home

• Ontdekker (level 5)
  • 0 reacties
Graag zou ik integratie willen zien van Toon en Google Home, zoals Google ook ondersteuning heeft voor NEST. Ik heb in een forum topic gelezen dat het mogelijk is met een combinatie van Triggi-IFTTH en een domoticz servertje, maar zou hierbij graag een integratie zien, en niet 3 verschillende toepassingen met alle fouten en configuratie stappen die daarvoor nodig zijn. Hoe staat TOON in de ontwikkeling van Voice Assistenten zoals Alexa, Google Home en recent de Sonos one speaker ?
icon

Beste antwoord door mAiden 28 november 2017, 22:35

Directe integratie in Toon hoef je voorlopig niet te verwachten..
Ik stuur Toon met mij stem aan doormiddel van Triggi en Automate..

Bekijk origineel

16 Reacties

Reputatie 7
Badge +8
Directe integratie in Toon hoef je voorlopig niet te verwachten..
Ik stuur Toon met mij stem aan doormiddel van Triggi en Automate..
Reputatie 6
Badge +4
Ik gebruik Toon met Triggi en Amazon Alexa.
Hier net als @Ton van Rijn gebruik ik de aansturing Toon dmv Alexa en triggi
Reputatie 5
Badge +3
Triggi heeft inderdaad sinds kort een koppeling met Alexa. Volgens Triggi zijn ze met de koppeling Google Home speaker bezig. Ik zou er zelf ook erg blij mee zijn om zo mijn Toon met Google Home speaker te kunnen bedienen.
Reputatie 7
Badge +8
VdB wrote:

Triggi heeft inderdaad sinds kort een koppeling met Alexa. Volgens Triggi zijn ze met de koppeling Google Home bezig. Ik zou er zelf ook erg blij mee zijn om zo mijn Toon met Google Home te kunnen bedienen.

Zijn ze ook mee bezig. Alleen verwacht ik dat de koppeling puur gericht is op Google Home speaker (Alexa variant), niet de Google Home van de smartphones ?
Badge
Het is me gisteren gelukt
Zie https://forum.toon.nl/suggesties-ideeen-en-verbeterpunten-27/toon-icm-ifttt-214
Reputatie 1
Badge
Sinds gisteren ook een Google Home in huis. Een heerlijk ding.
Maar samenwerking met Toon zou ik heel fijn vinden, zeker gezien Home komend jaar ook naar Nederland komt.
Reputatie 6
Badge +3
Is hier al wat meer over bekend … Aangezien ik deze gekocht hebt in een aanbieding die ik niet kon afslaan ….
Heb je dit ook gelezen?

https://forum.eneco.nl/mijn-eneco-en-eneco-app-129/bedien-je-toon-met-de-nederlandse-versie-van-google-assistant-16138

Niet geheel vergelijkbaar, maar toch....
Reputatie 6
Badge +3
Nee maar nu wel … Interessant .
Kijk dat bedoel ik maar, vandaar even de tip!??
Reputatie 3
Badge +4
Mijn Google Home (mini) weet niet hoe het moet praten met Eneco.
Reputatie 7
Badge +8
EdwinKort wrote:

Download de app Home even van Google uit de Play Store. Zo kan je Toon koppelen met hulp van Olisto aan Google Home. (Heb ook een Google Home thuis)
Reputatie 6
Badge +3
EdwinKort wrote:

Klopt daar zijn ze mee gestopt te veel problemen…. Ze gaan er opnieuw beginnen op een andere manier .

Via olisto gaat het nu wel
Reputatie 3
Badge +4
picardo wrote:

EdwinKort wrote:

Klopt daar zijn ze mee gestopt te veel problemen…. Ze gaan er opnieuw beginnen op een andere manier .

Via olisto gaat het nu wel

Jammer. Nou ja, gaan we andere leuke dingen uitproberen
Reputatie 3
Badge +4
mAiden wrote:

EdwinKort wrote:

Download de app Home even van Google uit de Play Store. Zo kan je Toon koppelen met hulp van Olisto aan Google Home. (Heb ook een Google Home thuis)

Die heb ik. Even kijken hoe dat gaat werken. Kan zijn dat het helemaal niet gaat lukken omdat ik een ******** Toon heb.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen