Tip de Vrienden van Toon; de winnaar! | Eneco Community

Tip de Vrienden van Toon; de winnaar!

• 16 april 2015
  • 6 reacties
  • 347 Bekeken

Reputatie 4
Badge
  • Community manager Toon (tijdelijk)
  • 137 reacties
Twee weken geleden startten wij de actie ‘Tip de Vrienden van Toon’. Alle leden van de community konden hun tip voor andere Toon gebruikers delen. Dit kon een geschreven tip zijn, maar ook (nog leuker) een video met een tip.

Geschreven tips
De geschreven tips die werden ingestuurd waren zeer divers. Van het gebruik van de app Toon op Afstand voor de tropische vogel, tot het vervangen van alle lampen door zuinige LED-lampen. De vijf beste tips hebben we hier voor je verzameld.

Video’s
Het aantal ingestuurde video’s bleef helaas wat achter. Naast mijn video, werd er door drie andere community leden een video ingestuurd. Van Yobotje kwam de tip om het duimpje in te zetten als dagelijkse check, Kim liet zien hoe zij thee zet met Slimme Stekkers en jvp deelde een tip voor de locatie van Toon.

De winnaar
Iedereen die een geschreven tip heeft achtergelaten in het speciale topic heeft een kortingscode voor een Slimme Stekker verdiend. Deze ontvang je vandaag of morgen via een privebericht van mij.

Onder de ingezonden video’s werd een grote prijs verloot: een Philips Hue Starterspakket ter waarde van € 199. Vanmorgen is er een winnaar gekozen. Bekijk het filmpje om te zien hoe dat ging (en zet je geluid een beetje hard):

Gefeliciteerd! Jij krijg vandaag een privébericht van mij.

Jouw tip?
Je kunt alle achtergelaten tips natuurlijk doorlezen in het speciale topic. Hier kun je ook jouw handige tip aan toevoegen! Je dingt dan helaas niet meer mee naar de hoofdprijs...

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

6 Reacties

Hoi Theo,

Van harte gefeliciteerd met je starterspakket!

Leuk dat Marco live in de koffiebar bij Eneco de trekking deed.

Zo nou ben jij tenminste ook eens in de prijzen gevallen!
Reputatie 6
Badge +1
Leuk en proficiat yobotje.
Badge +5
Daar ben ik wel héél blij mee. :P
Een hele mooie prijs en een geluk dat de levertijd van de Hue aanbieding nog op zich liet wachten, dubbel geluk dus! Mijn dag kan niet meer stuk.:)
Ton en Jürgen, bedankt voor jullie felicitatie.;)
Graag gedaan Theo; je had tenslotte ook een leuke video gemaakt.
Dus verdiend en vooral leuk dat het bij jou goed terecht komt!!
Reputatie 7
Badge +7
Een hele mooie prijs en een geluk dat de levertijd van de Hue aanbieding nog op zich liet wachten, dubbel geluk dus! Mijn dag kan niet meer stuk.:)

gefeliciteerd Theo🆒
Badge +5

gefeliciteerd Theo🆒

Bedankt Jan.