Test jij mee met een nieuwe Toon functionaliteit? | Eneco Community

Test jij mee met een nieuwe Toon functionaliteit?


Reputatie 4
Badge +2
Er komt een nieuwe functie aan op Toon! Die functie willen we graag testen, test jij mee?

Twee belangrijke voorwaarden:
- Je woont in de provincie Utrecht
- Je hebt een Toon

Ben je geen forum-lid maar wil je wel graag mee testen? Stuur dan een mail naar: testersgezocht@eneco.com

Voldoe jij aan deze voorwaarden en lijkt het je leuk mee te testen? Meld je dan aan door een reactie achter te laten op dit topic en wellicht kom jij in aanmerking om mee te testen. Ik kan helaas nog niets zeggen over de functionaliteit die we gaan testen, daar komen de testers als eerste achter :)

Groet, Stefan

De inschrijving is per 25-03-2016 gesloten.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

286 Reacties

Reputatie 4
Badge +4
@Ruud S,

Excuses voor de late reactie. Ik zorg ervoor dat je beide nieuwsbrieven voortaan van ons ontvangt.
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

De inschrijving is per 25 maart gesloten, ik sluit bij deze ook dit topic.
Ik wil me graag aanmelden voor de test

Heb je terug gelezen in dit topic dat een week geleden de aanmelding is gestopt?
Dat voorkomt teleurstelling...........
Ik wil me graag aanmelden voor de test
Stedin heeft aangegeven dat er een wachttijd is van 6 tot 10 weken

Nou dan maar hopen dat het geen 10 weken duurt. Kennelijk is de termijn van 12 weken verlaagd!!
Reputatie 2
Stedin heeft aangegeven dat er een wachttijd is van 6 tot 10 weken
Ja die staat er al op.
Moet nog wachten op mijn nieuwe slimme meter.
Dus ik kan er nog niet zo veel mee.


Oké, dus Toon kon ook niet met sensoren aangesloten worden?
Ja dan is het helaas wachten. Ik hoop dat de maximale termijn van 12 weken niet voor je geldt.
Reputatie 2
Ja die staat er al op.
Moet nog wachten op mijn nieuwe slimme meter.
Dus ik kan er nog niet zo veel mee.
Tja dat is pech hebben, dat je qua aanmelding (vermoedelijk) buiten de boot valt!
Voordeel is dat je nu een mooie Toon aan de muur hebt en je je nu op het forum kan inlezen.
Heb je bv de nieuwe versie 3.2.18 al?
Reputatie 2
Ik ben net in bezit gekomen van de toon.
Net te laat.
Maar bedankt voor de info Brandje!!!!
Ik wil hier graag aan deelnemen

Heb je gelezen dat de inschrijving al een week geleden gestopt is?
Houd je daar wel rekening mee?
Reputatie 2
Ik wil hier graag aan deelnemen
Badge +5
Ik test graag mee!

Afgelopen zaterdag is de inschrijving gesloten aldus de Nieuwsbrief. Je bent helaas te laat.
Reputatie 3
Badge +1
@Yobotje,

Wat rot dat je er nu achter komt dat je enkel de Service nieuwsbrief van ons krijgt. Begrijpelijk dat je hiervan baalt. Ik ga hier achteraan en zorg ervoor dat je nu ook spoedig de nieuwsbrief voor Toon ontvangt. Folkert heeft ondertussen reageert in het andere topic. Hopelijk is je kwaadheid nu wat gezakt.


Eva, voor zover ik weet krijg ik ook geen service bericht of nieuwsbrief voor Toon. Moet ik dan iets aanzetten of kun jij dat regelen? Alvast bedankt
Ik test graag mee!
Badge +5
@Yobotje,

Wat rot dat je er nu achter komt dat je enkel de Service nieuwsbrief van ons krijgt. Begrijpelijk dat je hiervan baalt. Ik ga hier achteraan en zorg ervoor dat je nu ook spoedig de nieuwsbrief voor Toon ontvangt. Folkert heeft ondertussen reageert in het andere topic. Hopelijk is je kwaadheid nu wat gezakt.


Hoi Eva, ik was inderdaad kwaad om weer geplaagd te worden met hetzelfde probleem. Danielle is er in 2014 relatief vaak mee druk geweest en heeft het op kunnen lossen .... tot vorig jaar.
Inmiddels heb ik de oude nieuwsbrieven van Stefan ontvangen en daar staan toch leuke en interessante dingen in. Leuk leesvoer! Met name de video begeleiding bij storingen is een hele goeie zet.
Ik hoop in het vervolg minder vaak geplaagd te worden door een buggy app update en ontbrekend nieuws.
Ik wil wel helpen met het testen, en ik woon in de provincie Utrecht en ik heb een Toon.
Ik hoor het wel of ik mee mag doen.

Ik zie net dat ik te laat ben:(
Reputatie 4
Badge +4
@Yobotje,

Wat rot dat je er nu achter komt dat je enkel de Service nieuwsbrief van ons krijgt. Begrijpelijk dat je hiervan baalt. Ik ga hier achteraan en zorg ervoor dat je nu ook spoedig de nieuwsbrief voor Toon ontvangt. Folkert heeft ondertussen reageert in het andere topic. Hopelijk is je kwaadheid nu wat gezakt.
Reputatie 2
Badge +5
Er komt een nieuwe functie aan op Toon! Die functie willen we graag testen, test jij mee?

Twee belangrijke voorwaarden:
- Je woont in de provincie Utrecht
- Je hebt een Toon

Ben je geen forum-lid maar wil je wel graag mee testen? Stuur dan een mail naar: testersgezocht@eneco.com

Voldoe jij aan deze voorwaarden en lijkt het je leuk mee te testen? Meld je dan aan door een reactie achter te laten op dit topic en wellicht kom jij in aanmerking om mee te testen. Ik kan helaas nog niets zeggen over de functionaliteit die we gaan testen, daar komen de testers als eerste achter :)

Groet, Stefan


I will, ja lijkt me leuk...wat nieuws op toon.
@Ton, daar ben ik blij mee 😠.
Al 8 maanden geen echte nieuwsbrief ondanks alle moeite met Danielle? Ik wordt hier op zijn zachtst gezegd kwaad over.
Daarnaast geen antwoord op vragen aan Folkert over de nieuwste update Toon op Afstand betreffende de ontbrekende Everspring en dit item kan er ook wel bij.
Hoeveel moeite moet ik doen op dit forum? Niet lang meer als het zo moet.

Ik mag toch echt hopen dat een van de moderators dit volgende week oppikt.


Hoi Theo,

Ja dat hoop ik ook.
Het is mij ook een raadsel waarom, die repeater niet zichtbaar is.
Want voor zo ver ik weet is de repeater niet alleen een herhaalder van het zWave signaal, maar is ook schakelbaar.
Het enige wat ik kan verzinnen is dat de repeater van ouds her ook op de Toon zichtbaar was.
Gelukkig heb ik nooit zo'n repeater hoeven te gebruiken, dus mij was het ook niet opgevallen.
Badge +5
@Ton, daar ben ik blij mee 😠.
Al 8 maanden geen echte nieuwsbrief ondanks alle moeite met Danielle? Ik wordt hier op zijn zachtst gezegd kwaad over.
Daarnaast geen antwoord op vragen aan Folkert over de nieuwste update Toon op Afstand betreffende de ontbrekende Everspring en dit item kan er ook wel bij.
Hoeveel moeite moet ik doen op dit forum? Niet lang meer als het zo moet.

Ik mag toch echt hopen dat een van de moderators dit volgende week oppikt.
Hoi Theo,

Het is dat jij het bent; voor jou heb ik dat wel even over om in m'n trash te zoeken.

Hier een screendump van die melding:



Vandaar dat Stefan dus ook afgelopen vrijdag, die melding deed.

Jou kan ik wel even pesten: "Ik hoop toch niet dat ik een andere versie heb gehad van deze nieuwsbrief.........":P

Fijne Pasen!


Hoi Ton, in mijn ServiceNieuwsbrief komt dit niet voor. Ik heb nu geen mogelijkheid om mijn Klantnummer te maskeren anders stuurde ik het door.
Deze versie van maart gaat over WakaWaka Power, een poll en aanpassen van je termijnbedrag etc.
Zijn er meerdere versies dan? Bij mij heet hij steeds ServiceNieuwsbrief.



Hoi Theo,

Vreemd is dat!
Mijn nieuwsbrief heet echt: Toon®️ Nieuwsbrief Maart 2016

Hier nog even een screendump van de (verkleinde) weergave:

Badge +5
Hoi, Ik woon in de provincie Utrecht en gebruik ook Toon en wil me graag als tester " opofferen".
Ik hoor het graag.
Groeten


De inschrijving is helaas gesloten, zie hierboven.
Hoi, Ik woon in de provincie Utrecht en gebruik ook Toon en wil me graag als tester " opofferen".
Ik hoor het graag.
Groeten
Badge +5
Hoi Theo,

Het is dat jij het bent; voor jou heb ik dat wel even over om in m'n trash te zoeken.

Hier een screendump van die melding:



Vandaar dat Stefan dus ook afgelopen vrijdag, die melding deed.

Jou kan ik wel even pesten: "Ik hoop toch niet dat ik een andere versie heb gehad van deze nieuwsbrief.........":P

Fijne Pasen!


Hoi Ton, in mijn ServiceNieuwsbrief komt dit niet voor. Ik heb nu geen mogelijkheid om mijn Klantnummer te maskeren anders stuurde ik het door.
Deze versie van maart gaat over WakaWaka Power, een poll en aanpassen van je termijnbedrag etc.
Zijn er meerdere versies dan? Bij mij heet hij steeds ServiceNieuwsbrief.