Test jij mee met een nieuwe Toon functionaliteit? | Eneco Community

Test jij mee met een nieuwe Toon functionaliteit?

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

286 Reacties

Reputatie 1
Doe graag mee met de test, woon in Soesterberg.
Badge
Ik woon in Bilthoven en wil wel meedoen...
Hoor je.
Ik test graag met jullie mee! Ik woon in Amersfoort. Ben benieuwd 🙂
Badge
Het lijkt mij erg leuk om te testen! Ben zelf ICT'er:) woon in Eemnes net Utrecht!^
Badge
Het lijkt mij ook leuk om te testen. Ook ik woon in Amersfoort en ben in bezit van een Toon.
Hallo Stefan,

Bij deze meld ik mij ook graag aan (Amersfoort).
Hi,

Ik doe graag mee en woon in Veenendaal. Verder heb ik mijn huis 'vol hangen' met domotia, dus ben altijd benieuwd naar nieuwe functionaliteit op dit vlak.

Groet,
Rien

Er komt een nieuwe functie aan op Toon! Die functie willen we graag testen, test jij mee?

Twee belangrijke voorwaarden:
- Je woont in de provincie Utrecht
- Je hebt een Toon

Voldoe jij aan deze voorwaarden en lijkt het je leuk mee te testen? Meld je dan aan door een reactie achter te laten op dit topic en wellicht kom jij in aanmerking om mee te testen. Ik kan helaas nog niets zeggen over de functionaliteit die we gaan testen, daar komen de testers als eerste achter :)

Groet, Stefan
hallo stefan,
ik woon in de provincie utrecht en heb een toon
en ik doe graag mee
gr erwin
Ik kom graag hiervoor in aanmerking. Ik hoor en zie wel.
Reputatie 1
Badge +1
Graag meld ik mijn aan voor deze test. Al sinds de uitrol van Toon in het bezit hiervan, veel technische inzicht hierin woonachtig in de Provincie Utrecht (Vianen) en ik ga graag met Eneco deze uitdaging aan 🙂
Badge
Ook ik meld mij graag aan voor deze test, woonachtig in de provincie Utrecht.
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Het volgende is aan het topic toegevoegd: Ben je geen forum-lid maar wil je wel graag mee testen? Stuur dan een mail naar: testersgezocht@eneco.com
lees dit erg laat, neem aan dat jullie genoeg testers hebben? 🙂
Reputatie 7
Badge +6
@Rintze

Je kan je nog steeds aanmelden 😉
dan meld ik me bij deze aan. 🙂
Wil me bij deze aanmelden
Reputatie 3
Badge +1
En nee, app verwijderen en opnieuw installeren werkt niet, nieuw paswoord ook niet... waar betaal ik in godsnaam die 3.95 per maand voor ??? GELD TERUG VOOR DE TIJD DAT DIT AL NIET WERKT[/quote]

Sorry, maar klagen mag over eneco en Toon, maar dan redelijk. Dit is forum onwaardig. Ik neem aan dat een moderator zowel inhoudelijk op je klacht en de manier waarop zal reageren.
Reputatie 7
Badge +7
xxxxx weg gejorist

beetje dom dat je na 1 jaar pas gaat klagen .
zegt veel over je zelf.!

en is helemaal off topic
Reputatie 3
Badge
Kan helaas niet deelnemen, maar ben benieuwd om wat voor functie het gaat.
Hopelijk gaat het om een verbetering en geen nutteloze feature 🙂
Reputatie 7
Badge +6
@enecoklanttoon

Ik heb twee reacties van je verwijderd, ik kijk graag na voor je wat er aan de hand is en je mag best je frustraties laten blijken, maar de termen die je nu daarbij gebruikt accepteren we niet(zie huisregels) Ook hoorde de vraag die je hebt niet in dit topic thuis. Ik stel voor om je vraag opnieuw te stellen eventueel door een nieuw topic aan te maken, en dan kijken we graag voor je hoe we het op kunnen lossen voor je.

@Allen

Ik heb ook een aantal quotes verwijderd waar deze reacties in terug kwamen.
Ik doe graag mee. Ik woon in Utrecht / Soest en heb Toon aan de muur.
Wij doen ook graag mee. Wonen in Amersfoort en Toon hangt ruim een jaar aan de muur.
Ik wil mij ook aanmelden voor de test, woon in de provincie Utrecht.
Ik woon ook in Utrecht en meld mij bij deze aan.
Leuk, ik test graag mee! Ik woon in provincie utrecht.