Test jij mee met een nieuwe Toon functionaliteit? | Eneco Community

Test jij mee met een nieuwe Toon functionaliteit?

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

286 Reacties

Ik wil ook graag mee doen woon in de stad Utrecht en ook hier hangt Toon aan de muur. Dus bij deze aangemeld
Badge
Ik doe graag mee. Voor aan de voorwaarden. Groet Gerard
Ik woon n in utrecht en geef me hierbij op!
Ik woon in provincie Utrecht en heb Toon. Ik doe graag mee.
Ik voldoe aan de voorwaarden dus wil me graag aanmelden. Ben benieuwd naar de nieuwe functie.
Er komt een nieuwe functie aan op Toon! Die functie willen we graag testen, test jij mee?

Twee belangrijke voorwaarden:
- Je woont in de provincie Utrecht
- Je hebt een Toon

Ben je geen forum-lid maar wil je wel graag mee testen? Stuur dan een mail naar: testersgezocht@eneco.com

Voldoe jij aan deze voorwaarden en lijkt het je leuk mee te testen? Meld je dan aan door een reactie achter te laten op dit topic en wellicht kom jij in aanmerking om mee te testen. Ik kan helaas nog niets zeggen over de functionaliteit die we gaan testen, daar komen de testers als eerste achter :)

Groet, Stefan

Hallo Stefan,

Wij wonen in vianen en willen graag deelnemen aan de test.

Met vriendelijke Groet,

Fred en Bianca de man
Hi Stefan, wij voldoen aan de voorwaarden en willen graag meedoen met de test. We zijn heel benieuwd.
Groetjes uit Amersfoort
Er komt een nieuwe functie aan op Toon! Die functie willen we graag testen, test jij mee?

- Je hebt een Toon

Beste Stefan,

Ik woon in Utrecht en heb een Toon.

Je mag mij inschrijven.

Jaap de Zwart

Ben je geen forum-lid maar wil je wel graag mee testen? Stuur dan een mail naar: testersgezocht@eneco.com

Voldoe jij aan deze voorwaarden en lijkt het je leuk mee te testen? Meld je dan aan door een reactie achter te laten op dit topic en wellicht kom jij in aanmerking om mee te testen. Ik kan helaas nog niets zeggen over de functionaliteit die we gaan testen, daar komen de testers als eerste achter :)

Groet, Stefan
Ik meld me ook aan als tester. Woon in Houten en heb Toon.
Ik woon in de provincie Utrecht en heb een Toon, wil wel met de test meedoen.
+1, zou graag meedoen als tester. Woon in Utrecht, heb een Toon en heb wel zin in weer wat nieuws voor Toon. Kom maar op.
Ok, ik woon in de provincie Utrecht en heb een Toon, wellicht is dit een manier om er wat meer mee te kunnen doen? Ik wil wel mee testen.
Hoi Stefan,
Ik meld me graag aan als tester.
Wij wonen in Utrecht en hebben Toon.
Groet,

Wouter
Nou Okee, met een leuke test doe ik graag mee....
want het is niet gewoon al die handige functies op Toon
en ja het is echt...ik woon ook in de provincie Utrecht.
Tevens hangt er een Toon aan de wand, helemaal gereed voor de test, dus kom maar op van die kant.

m.vr.gr. Adrie
Vreemd. Vandaag invitatie in mijn mailbox terwijl reacties al > 2 wkn oud zijn. Mocht je nog testers zoeken dan meld ik me hierbij aan.
Ik woon ook in de provincie Utrecht en heb een Toon. Ik meld me graag aan om mee te doen aan de test.
Hoi Stefan,

Ik wil ons graag opgeven als testers. Wij wonen in de provincie Utrecht en hebben een Toon.

Groetjes
Natasja

- Je hebt een Toon

Groet, Stefan
Wij wonen in provincie Utrecht, doen mee
Stefan.
Ik woon in de provincie Utrecht en meld mij hierbij aan om mee te testen.
Goedendag Stefan,

Ik woon ook in Utrecht, en de Toon hangt aan de Muur, m.a.w. je mag mij ook als tester noteren.
Hi Stefan,

Weer een test van Eneco wat leuk! Met veel enthousiasme hebben wij meegedaan met een andere pilot van jullie (Nerdalize) en wij zouden graag weer mee willen doen. Wij zien de berichtgeving wel komen.
Ook wij hebben een Toon aan de muur hangen en wonen in Utrecht. Het lijkt ons leuk om mee te doen.
Ik meld mij ook aan...
Ik test graag mee. Heb Toon en ben woonachtig in provincie Utrecht.
Ik wil graag mee testen, woon in Amersfoort en sinds de lancering al toon gebruiker.