vraag

Temperatuur grafiek

Zou het mogelijk zijn om een temperatuur grafiek toe te voegen aan Toon en de Toon app?

Momenteel kunnen we alleen de actuele temperatuur zien. Als de gebruiker ook de temperatuur terug kan zien over een langere tijd kan de gebruiker deze matchen met het ketelgedrag en zo milieu bewuster verwarmen.

Zijn er meer mensen die dsze toevoeging ook graag zien?

5 Reacties

Dit algoritme is reeds vele malen eerder gevraagd.
Eneco weet dus van deze wens af.
Als je kijkt naar de nieuwe hybride App dan zie je bij Heg onderdeel Verspillingschecker asn het eind vermoedrlijk de eerste aanwijzing gen dat het opntermijn gaat komen.
Je kan je dus beter richten op het nieuwe forum puur over Toon zaken:

Http://forum.toon.nl
Reputatie 1
Badge
Ik heb het inderdaad 2 jaar geleden ook gevraagd. Zoiets makkelijks. En het leuke is, dat ik nu wordt geconfronteerd door een berisping van de Verspillingschecker dat ik de temperatuur niet onder controle heb.
En ik kan het zelf niet controleren,maar ik weet ook dat er niets mis is met mijn temperatuurinstellingen.
Jammer dat de Verspillingschecker zo positief wordt neergezet, maar ik er nog geen enkele toegevoegde waarde van zie. Ik zal dit wel verder onderbouwen op dit forum.
Als je de vele topic’s volgt inzake de VC, dan zie je hoe velen ontevreden zijn hierover.
De laatste terugmelding was, dat de analyse van de algoritmen verder aangescherpt zou worden.
Hopelijk levert dat een beter resultaat op en hopelijk zal de rest van de mogelijkheden ook uitgerold worden waar door temperaturen ook zichtbaar worden. Want nog 5 maanden en de VC bestaat inmiddels 1 jaar.
Reputatie 1
Badge
Hoi Brandje,
Je bent er ook nog steeds bij. Zo zie je maar hoeveel geduld jij nog steeds hebt met Eneco.
Ik heb via de klantenservice al geprobeerd om wat beweging in de Verspillingschecker te krijgen.
Ik dacht om dan maar wat via het Forum te doen. Ik heb nog niet zoveel gezien hier over de Verspillingschecker, behalve dan de topic waarop ik heb gereageerd.
Ik ben zelf van mijn stoel gevallen over de enorm slechte kwaliteit van de VC, nadat ik hem heb geïnstalleerd. Dus zal ik ook maar mijn favoriete route (via de hoofd-directie van Eneco) volgen om daar e.e.a. onder de aandacht te brengen. Want om hier op deze manier geld te verbranden en aan de andere kant commercials te laten maken hoe goed de VC is, dat kan natuurlijk niet.
Wordt vervolgd....
Logisch dat je over de VC hier niet veel kunt lezen.
Kijk op het forum: http://forum.toon.nl
En je vind genoeg.

En mijn geduld is al lang op; ik monitor gewoon via slimme stekkers en heb alles in zicht.?
En uiteraard zit er er nog bij; het is perfect stoeien met Toon2. Een lust om daar mee bezig te zijn.

Suc6 met je route; die heb ik al eens eerder met nog 2 andere forumleden bewandeld.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen